Gå til innhold

Plaget av katt

Anbefalte innlegg

Gjest catwoman
Skrevet

Siden mars har en svær, rødhåret hankatt plaget livet av meg. Den står og gneller og remjer utenfor leiligheten min fordi den er ineteressert i hunkatten min, som for øvrig er kastrert. Den bråker spesielt om natten og tidlig på morgene. Nå er jeg så sint at jeg vurderer å skrive noe til eierne og legge lappen i halsbåndet hans. Synes katteiere som ikke kasterer katten sin er egoistiske. De tenker ikke på andre, bare på seg selv.

Skrevet

Kast en bøtte vann på den så fort du ser den, kanskje tar den hintet. Det er helt uskadelig, men katten hater det!

Gjest catwoman
Skrevet

Kast en bøtte vann på den så fort du ser den, kanskje tar den hintet. Det er helt uskadelig, men katten hater det!

Ja neste gang så gjør jeg faktisk det. For nå har jeg fått nok. at ikke enkelte katteieren tenker lenger enn nesa rekker...utrolig....

Skrevet

Ja neste gang så gjør jeg faktisk det. For nå har jeg fått nok. at ikke enkelte katteieren tenker lenger enn nesa rekker...utrolig....

Hvis du vet hvem som eier den kan du jo snakke med eieren og spørre om vedkommende kan kastrere den. Jeg gjorde det en gang og han ble så flau at han umiddelbart omtrent tok med katta til dyrlegen og snippet ballene på den.

Hvis ikke får eieren faktisk bare finne seg i at den kommer søkkvåt hjem når vedkommende ikke gidder kastrere den!

Skrevet

Kanskje de rødhårete er mest plagsomme? Jeg har også et sånn eksemplar utenfor huset, men den har ikke halsbånd. Jeg vet ikke hvem som eier den.

Skrevet

Kanskje de rødhårete er mest plagsomme? Jeg har også et sånn eksemplar utenfor huset, men den har ikke halsbånd. Jeg vet ikke hvem som eier den.

*hehe* De jeg husker som mest plagsomme var svarte... *Savner å ha katt*

Skrevet

*hehe* De jeg husker som mest plagsomme var svarte... *Savner å ha katt*

Jeg synes svarte katter er så skjønne! Har en svart selv. Da vi var på jobbtur på hytte sist fredag/lørdag, var der en nydelig svart katt. Men noen av kollegene mine tåler/liker ikke katter...

Skrevet

Ikke alle hannkatter gir seg med flying etter hunnkatter selv om de er kasrert, bare så det er sagt. Uansett: Stå på lur og kast en bøtte med vann over den. Det er 'humant', og katten holder seg unna (har selv hatt samme problemet med flere hannkatter).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...