Gå til innhold

"Ulykkelig" forelsket i voksen alder

Anbefalte innlegg

Gjest anonym for anledningen
Skrevet

Jeg er en del usikker på mine følelser, men jeg er veldig fasinert av en mann jeg kjenner godt. Jeg er godt voksen og har bodd alene en stund, etter at barna flyttet hjemmefra. Han har en helt annen livssituasjon, men vi har alltid kommet godt overens og jeg har fått bemerkninger fra felles bekjente som "x ble veldig glad over at du skulle med dit", "x liker ikke mange damer, men han liker deg" f.eks.

Det er ikke aktuelt å invitere han på middag på en lang stund, eller noe slikt. Jeg må prøve å bestemme meg om jeg skal holde den vanlige kontakten og se tiden an, eller prøve å glemme han.

Jeg har egentlig bestemt meg for at det er han jeg vil ha, og får jeg han ikke så blir jeg alene. Jeg har bestemt meg for ikke å se i retning av andre menn. I hvert fall ikke så lenge han er single. Jeg har vært gift, har barn og har hatt en del kjærester igjennom årene. Jeg trenger ikke å lete desperat etter noen slik jeg gjorde en periode.

Jeg skriver dette for jeg har oppdaget at det er flere her i lignende situasjon. Håper de i hvert fall forstår meg hvis de leser dette.

Akk, så sårt det føles noen ganger. Akkurat som i ungdommen.

Gjest hopp i det du
Skrevet

Ta en sjangse. Be ham med på café eller noe! Inviter noen venner og ham på besøk en kveld.

Mista nikket
Skrevet

Hvorfor vente? Plutselig kan han være opptatt. Utsetter en ting en vil ha gjort, kan det være forsent. Livet er nå det.

Gjest Forsto ikke helt.
Skrevet

Han er i en annen livssituasjon. Mener du at han er opptatt?

Skrevet

Er det ikke på tide med en vår-sommerfest da? ;) Venners venner, og han kommer garantert. Så passer du på å ikke være avisende så går alt rette veien :) Lykke til! Grip dagen/carpe diem!

Skrevet

Er det ikke på tide med en vår-sommerfest da? ;) Venners venner, og han kommer garantert. Så passer du på å ikke være avisende så går alt rette veien :) Lykke til! Grip dagen/carpe diem!

Bare at det var så enkelt:)

Skrevet

Han er i en annen livssituasjon. Mener du at han er opptatt?

Jeg skrev i innlegget at han er single. Dvs. han er ikke opptatt.

Skrevet

Hvorfor vente? Plutselig kan han være opptatt. Utsetter en ting en vil ha gjort, kan det være forsent. Livet er nå det.

Jeg skal ikke akkurat vente, men jeg kan ikke akkurat legge en felle for han:) I hvert fall ikke i skrivende stund.

Skrevet

Ta en sjangse. Be ham med på café eller noe! Inviter noen venner og ham på besøk en kveld.

Det kan jeg ikke gjøre akkurat nå, men kanskje anledningen byr seg senere. Jeg har bestemt meg for å vente tålmodig på den:)

Mista nikket
Skrevet

Jeg skal ikke akkurat vente, men jeg kan ikke akkurat legge en felle for han:) I hvert fall ikke i skrivende stund.

..men ikke vent for lenge. Vår og greier nå vettu :-)

Skrevet

..men ikke vent for lenge. Vår og greier nå vettu :-)

Jeg holder kontakten vedlike. Mer kan jeg ikke gjøre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...