Gå til innhold

Det er bare grusomt..

Anbefalte innlegg

Gjest Catwoman
Skrevet

En jeg kjenner, som jeg hadde en flørt med for en tid tilbake..han er ca 17 år eldre enn meg, men var en flott, høy og fin mann. Har ikke snakket med han på noen år..men i dag...så fikk jeg vite at han sitter bare der, som en amøbe, på kreftavdelingen..han har fått kreft..svulst i hodet, som har spredd seg, og han har fått dødsdommen...han er knapt 50 år..

Jeg tenkte jeg skulle besøke han..følte behov for det..så ringte jeg avdelingen, men de kunne så klart ikke oppgi om han er der..men sykepleierne sa at jeg skulle snakke med kona hans..jeg som trodde han var skilt..

så er jo dumt om jeg besøker han..og skal nok ikke det da..

men livet er så grusomt..nådeløst..og min onkel har også fått dødsdommen nå..kreft spredd i beinmargen..

jeg får helt angst av dette..det er bare så altfor, altfor vondt...

hvor er gud?

Gjest Riktig beslutning.
Skrevet

Dere bare flørtet og dere har ikke hatt kontakt på noen år. Da synes jeg det er klokest å holde seg unna slik du kom frem til. I det minste for hans kones skyld. Hun har det nok tøft nok som det er. Det kan jo være at han var skilt eller separert og at de fant tilbake til hverandre.Slikt skjer.

Ja, livet kan være grusomt noen ganger.

Skrevet

Mulig de har vært separert eller skilt og har funnet sammen igjen (eller han har funnet en ny kone). Jeg synes uansett du skal holde deg unna når det er så lenge siden. En gammel flamme som plutselig dukker opp vil nok ikke gjøre det lettere for familien hans.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...