Gjest får hetta av dette her Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Altså, traff en fyr på nettet. Har nettopp truffet han i RL. Han var ikke mandig nok, eller ikke helt min type. Nå fikk jeg en melding fra han: "Jeg kunne tenke meg en flaske vin og deg. Evt deg uten en flaske vin :-)" Herregud, får helt hetta. Dette går aldeles for fort i svingene. Hva gjør jeg nå? Har fått helt sperre.. Han er en vanvittig artig og spennende fyr, sånn sett ut i fra personligheten. Men, seksuelt er jeg ikke tiltrukket. 0 Siter
cathlin Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Da skriver du tilbake: Jeg kunne tenkt meg en flaske vin, men uten deg. 0 Siter
Gjest miss orange Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Da kan du vel skrive akkurat det!? At dere godt kan ta en flaske vin sammen, men at du ikke er interessert i noe seksuelt. Svarer han da nei takk, så vet du at det var bare en ting han var ute etter. 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Jeg pleide å skrive noe sånt som "Det var trivelig å treffe deg, men møtet ga ikke gjenklang i meg til noe mer, beklager og lykke til videre". Ingen som ble sure over det i alle fall. 0 Siter
pekkaline Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Da svarer du bare at det desverre ikke ble noe klaff med siste møte, og så ønsker du han hell og lykke videre i livet. 0 Siter
Sofline Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Du kan: 1. Gi det en sjanse til. (Jeg har flere ganger blit tiltrukket av folk først etter å ha møtt dem noen ganger.) 2. Si at du bare ønsker et vennskap. 3. Si at det som det er: At du ikke er tiltrukket av ham. 4. Være slem og ta cathlins måte. 0 Siter
Gjest får hetta av dette her Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Du kan: 1. Gi det en sjanse til. (Jeg har flere ganger blit tiltrukket av folk først etter å ha møtt dem noen ganger.) 2. Si at du bare ønsker et vennskap. 3. Si at det som det er: At du ikke er tiltrukket av ham. 4. Være slem og ta cathlins måte. Jeg skrev nå en melding hvor jeg gav uttrykk for at mitt førsteinntrykk var at han ikke er helt min "type", men at jeg liker han. Og så får jeg til svar at "jeg liker deg også"; kan vi treffes i kveld på en eller annen måte?" Jeg synes han virker "en smule" desperat. Og da får jeg "panic" om du forstår.. 0 Siter
Gjest får hetta av dette her Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Du kan: 1. Gi det en sjanse til. (Jeg har flere ganger blit tiltrukket av folk først etter å ha møtt dem noen ganger.) 2. Si at du bare ønsker et vennskap. 3. Si at det som det er: At du ikke er tiltrukket av ham. 4. Være slem og ta cathlins måte. Jeg vil sikkert gi han en sjanse til, men jeg er bare ikke typen som forelsker meg eller stuper inn i forhold til ukjente menn. jeg må virkelig bli kjent med personen først og det er viktig for meg at det går i mitt tempo..og når han liksom "rusher" sånn på, så skurrer det bare.. 0 Siter
Gjest får hetta av dette her Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Jeg pleide å skrive noe sånt som "Det var trivelig å treffe deg, men møtet ga ikke gjenklang i meg til noe mer, beklager og lykke til videre". Ingen som ble sure over det i alle fall. Nei, sant nok, men av og til så finner man ikke ut ting før etter noen møter..så..hm.. 0 Siter
Sofline Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Jeg skrev nå en melding hvor jeg gav uttrykk for at mitt førsteinntrykk var at han ikke er helt min "type", men at jeg liker han. Og så får jeg til svar at "jeg liker deg også"; kan vi treffes i kveld på en eller annen måte?" Jeg synes han virker "en smule" desperat. Og da får jeg "panic" om du forstår.. Jeg vil ikke kalle en melding desperat... 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Nei, sant nok, men av og til så finner man ikke ut ting før etter noen møter..så..hm.. Det er sant - det tok et par møter før jeg falt for min kjøre. ;o) 0 Siter
Sofline Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Det er sant - det tok et par møter før jeg falt for min kjøre. ;o) Her også. Jeg har i grunnen hørt om få som har opplevd kjærlighet ved første blikk. 0 Siter
Gjest får hetta av dette her Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Jeg vil ikke kalle en melding desperat... Nei, men nå har han altså sendt meg meldinger kontinuerlig siden halv fem tida i dag om vi skal treffes, kan vi treffes, vil du treffe meg, osv. Begynner nesten å få noia. Er han psyo? 0 Siter
Sofline Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Nei, men nå har han altså sendt meg meldinger kontinuerlig siden halv fem tida i dag om vi skal treffes, kan vi treffes, vil du treffe meg, osv. Begynner nesten å få noia. Er han psyo? Jeg tror bare han er interessert, ikke psyko. Jeg har møtt mange sånne menn, som ikke skjønner at det er mer interessant med en som er litt "mystisk".... 0 Siter
Gjest JuliaS Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Nei, men nå har han altså sendt meg meldinger kontinuerlig siden halv fem tida i dag om vi skal treffes, kan vi treffes, vil du treffe meg, osv. Begynner nesten å få noia. Er han psyo? Kanskje du bør vise normal høflighet da og faktisk svare ham? Evt. gi ham et klart svar på om du vil møte ham i kveld eller ikke. 0 Siter
Gjest får hetta av dette her Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Kanskje du bør vise normal høflighet da og faktisk svare ham? Evt. gi ham et klart svar på om du vil møte ham i kveld eller ikke. Eh...du bør vel lese hele tråden før du uttaler deg? Da hadde du sikkert fått med deg at jeg faktisk har svart han....... 0 Siter
Gjest får hetta av dette her Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Jeg tror bare han er interessert, ikke psyko. Jeg har møtt mange sånne menn, som ikke skjønner at det er mer interessant med en som er litt "mystisk".... Hjelpes. Menn er primitive i mange tilfeller. Usj 0 Siter
Sofline Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Hjelpes. Menn er primitive i mange tilfeller. Usj Det finnes minst like mange kvinner som bruker den metoden der... 0 Siter
Gjest får hetta av dette her Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Det finnes minst like mange kvinner som bruker den metoden der... hehe..vedder på at de får napp 0 Siter
Sofline Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 hehe..vedder på at de får napp Er interessen gjensidig er det vel sjelden et problem. Men er det i begynnelsen hvor man ikke helt vet hva man vil er det sjelden rette taktikk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.