Gjest Takknemlig for hjelp Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Bruker Firefox som nettleser, og alt jeg søker på lagres (så neste gang jeg trykker bokstaven G f.eks i søkefeltet på Google, kommer alle andre tidligere søk på G opp). Hvordan fjerner jeg tidligere søk? 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Gå inn på tools (verktøy) og på Options - Privacy, der kan du hake av for om maskina skal huske sidene du har vært på eller ikke. 0 Siter
Gjest lyspæra65 Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Gå inn på tools (verktøy) og på Options - Privacy, der kan du hake av for om maskina skal huske sidene du har vært på eller ikke. eller du kan merke treffene som kommer og trykke Deleteknappen. Lureste er jo å slette muligheten i verktøy/instillinger, et sted der, let litt rundt om du har norsk, sikker andre innstillinger du kan tenke deg å endre også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.