Gjest grublegruble Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Dette er kanskje et merkelig spørsmål,men...jeg lurer da. Tror dere at det ta selvmord ved å hoppe fra en høy bro er smertefullt? Altså i det du treffer vannet.. Og hvordan dør man? Slår man seg ihjel eller drukner man? 0 Siter
Gjest bor under brua Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 hvis det er høyt mister du iallefall bevisstheten når du treffer vannet, vann er som fjell når det er høyt..... regner med mange er bevisstløse før de treffer også i pur sjokk.... 0 Siter
Gjest Lamanga Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Det aner jeg ikke.Og de som har prøvd det, får jo aldri fortalt oss hvordan det er. 0 Siter
Gjest grublegruble Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 hvis det er høyt mister du iallefall bevisstheten når du treffer vannet, vann er som fjell når det er høyt..... regner med mange er bevisstløse før de treffer også i pur sjokk.... Som fjell når det er høyt? Oi, da høres det jo litt vondt ut...Men er nok de som besvimer i fallet, ja, det kan jeg tro. 0 Siter
Gjest grublegruble Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Det aner jeg ikke.Og de som har prøvd det, får jo aldri fortalt oss hvordan det er. Nei, det er jo sant. Men kanskje noen har overlevd? Eller kanskje ikke... 0 Siter
Gjest bor under brua Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Som fjell når det er høyt? Oi, da høres det jo litt vondt ut...Men er nok de som besvimer i fallet, ja, det kan jeg tro. hvorfor lurer du på det? 0 Siter
tellus2000 Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 hvorfor lurer du på det? Det er selvfølgelig ikke smart å prøve bare for å teste,,,, men jeg vil tro en brekker nakken i møte med vann. De som overlever får gjerne store lammelser. Det beste er nok å lykkes på første forsøk, besvime i lufta og brekke nakken når en treffer vannet og så drukne. Det er nok ikke smertefullt. Smerten i sjela, som en opplever før en bestemmer seg er nok langt værre 0 Siter
Gjest grublegruble Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 hvorfor lurer du på det? Man kan lure på så mangt.. 0 Siter
Gjest grublegruble Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Det er selvfølgelig ikke smart å prøve bare for å teste,,,, men jeg vil tro en brekker nakken i møte med vann. De som overlever får gjerne store lammelser. Det beste er nok å lykkes på første forsøk, besvime i lufta og brekke nakken når en treffer vannet og så drukne. Det er nok ikke smertefullt. Smerten i sjela, som en opplever før en bestemmer seg er nok langt værre Jeg tror du har rett. 0 Siter
Gjest Polio Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Den beste måten å dø på er visst å drukne, har jeg hørt... 0 Siter
Gjest bor under brua Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Den beste måten å dø på er visst å drukne, har jeg hørt... det er nok mer behaglig å skyte seg i hodet, gispe etter luft og svelge vann kan ikke være behaglig? 0 Siter
Bookworm Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 det er nok mer behaglig å skyte seg i hodet, gispe etter luft og svelge vann kan ikke være behaglig? Jeg har ei venninne som nesten druknet en gang, det var smertefullt en liten stund, men så ble hun på en måte "borte", sier hun - og det var bare så deilig at hun ikke ville tilbake til livet igjen... 0 Siter
Gjest grublegruble Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Den beste måten å dø på er visst å drukne, har jeg hørt... Ja, når du sier det, synes jeg også jeg har hørt det..Men det blir jo litt annet om man hopper fra en bro, sikkert. 0 Siter
Bookworm Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Ja, når du sier det, synes jeg også jeg har hørt det..Men det blir jo litt annet om man hopper fra en bro, sikkert. Ja, man bør vel kanskje droppe broa? Men jeg håper ikke dette er noen planer du har? Merker jeg begynner å bli litt skeptisk på denne tråden her... 0 Siter
Gjest grublegruble Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Ja, man bør vel kanskje droppe broa? Men jeg håper ikke dette er noen planer du har? Merker jeg begynner å bli litt skeptisk på denne tråden her... Ja, det er nok best. Don´t worry=) 0 Siter
Gjest milla mo Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 Man kaster seg utfor, også agrer man som rakkern de siste meterne ned, og skjønner at livet er ganske bra å lever likevel... Så ikke prøv det! 0 Siter
Elisabeth1365380359 Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 JA, det er veldig smertefullt, så anbefales ikke. Du kan risikere å brekke både det ene og andre, og bli liggende i smertehelvete for lang tid. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.