Gå til innhold

Er det veldig smertefullt

Anbefalte innlegg

Gjest grublegruble
Skrevet

Dette er kanskje et merkelig spørsmål,men...jeg lurer da.

Tror dere at det ta selvmord ved å hoppe fra en høy bro er smertefullt? Altså i det du treffer vannet.. Og hvordan dør man? Slår man seg ihjel eller drukner man?

Gjest bor under brua
Skrevet

hvis det er høyt mister du iallefall bevisstheten når du treffer vannet, vann er som fjell når det er høyt..... regner med mange er bevisstløse før de treffer også i pur sjokk....

Gjest Lamanga
Skrevet

Det aner jeg ikke.Og de som har prøvd det, får jo aldri fortalt oss hvordan det er.

Gjest grublegruble
Skrevet

hvis det er høyt mister du iallefall bevisstheten når du treffer vannet, vann er som fjell når det er høyt..... regner med mange er bevisstløse før de treffer også i pur sjokk....

Som fjell når det er høyt? Oi, da høres det jo litt vondt ut...Men er nok de som besvimer i fallet, ja, det kan jeg tro.

Gjest grublegruble
Skrevet

Det aner jeg ikke.Og de som har prøvd det, får jo aldri fortalt oss hvordan det er.

Nei, det er jo sant. Men kanskje noen har overlevd? Eller kanskje ikke...

Gjest bor under brua
Skrevet

Som fjell når det er høyt? Oi, da høres det jo litt vondt ut...Men er nok de som besvimer i fallet, ja, det kan jeg tro.

hvorfor lurer du på det?

Skrevet

hvorfor lurer du på det?

Det er selvfølgelig ikke smart å prøve bare for å teste,,,, men jeg vil tro en brekker nakken i møte med vann. De som overlever får gjerne store lammelser. Det beste er nok å lykkes på første forsøk, besvime i lufta og brekke nakken når en treffer vannet og så drukne. Det er nok ikke smertefullt. Smerten i sjela, som en opplever før en bestemmer seg er nok langt værre

Gjest grublegruble
Skrevet

hvorfor lurer du på det?

Man kan lure på så mangt..

Gjest grublegruble
Skrevet

Det er selvfølgelig ikke smart å prøve bare for å teste,,,, men jeg vil tro en brekker nakken i møte med vann. De som overlever får gjerne store lammelser. Det beste er nok å lykkes på første forsøk, besvime i lufta og brekke nakken når en treffer vannet og så drukne. Det er nok ikke smertefullt. Smerten i sjela, som en opplever før en bestemmer seg er nok langt værre

Jeg tror du har rett.

Skrevet

Den beste måten å dø på er visst å drukne, har jeg hørt...

Gjest bor under brua
Skrevet

det er nok mer behaglig å skyte seg i hodet, gispe etter luft og svelge vann kan ikke være behaglig?

Skrevet

det er nok mer behaglig å skyte seg i hodet, gispe etter luft og svelge vann kan ikke være behaglig?

Jeg har ei venninne som nesten druknet en gang, det var smertefullt en liten stund, men så ble hun på en måte "borte", sier hun - og det var bare så deilig at hun ikke ville tilbake til livet igjen...

Gjest grublegruble
Skrevet

Ja, når du sier det, synes jeg også jeg har hørt det..Men det blir jo litt annet om man hopper fra en bro, sikkert.

Skrevet

Ja, når du sier det, synes jeg også jeg har hørt det..Men det blir jo litt annet om man hopper fra en bro, sikkert.

Ja, man bør vel kanskje droppe broa? Men jeg håper ikke dette er noen planer du har? Merker jeg begynner å bli litt skeptisk på denne tråden her...

Gjest grublegruble
Skrevet

Ja, man bør vel kanskje droppe broa? Men jeg håper ikke dette er noen planer du har? Merker jeg begynner å bli litt skeptisk på denne tråden her...

Ja, det er nok best. Don´t worry=)

Gjest milla mo
Skrevet

Man kaster seg utfor, også agrer man som rakkern de siste meterne ned, og skjønner at livet er ganske bra å lever likevel...

Så ikke prøv det!

Elisabeth1365380359
Skrevet

JA, det er veldig smertefullt, så anbefales ikke.

Du kan risikere å brekke både det ene og andre, og bli liggende i smertehelvete for lang tid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...