Gå til innhold

JIPPI!!!!

Gjest får hetta av dette her

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bare totalt sjokka. Han spurte altså rett ut om han kunne k* meg. Men det finnes mange idioter da. Bare så glad at enkelte er så dumme at jeg slipper å bruke mer tankekraft på dem. Hurra for det!!!

nighty night

Gjest bor under brua
Skrevet

hva er galt med det? hvis man er ute etter ett knull er det vel fint å spørre rett ut? :)

Mista nikket
Skrevet

Var ikke det et ærlig spørsmål da? I stedet for å gå rundt og rundt grøten.

Skrevet

Var jo er ærlig spørsmål det da, så vet han om det er noe å vente på liksom. Hvis det var det han var ute etter, så gadd han vel ikke å gjøre en masse forarbeid uten å vite om det ble noe etterpå. Synes det var utrolig realt av ham jeg, og da har jo du muligheten til å gi et ærlig svar tilbake også. Løst for begge parter:-)

Skrevet

Var ikke det et ærlig spørsmål da? I stedet for å gå rundt og rundt grøten.

Ikke noe galt å spørre nei. Mye bedre det, så fikk jeg i alle fall sjans til å raskt danne meg et inntrykk av at han i alle fall _ikke_ er min type. Jippi :D

Skrevet

Var jo er ærlig spørsmål det da, så vet han om det er noe å vente på liksom. Hvis det var det han var ute etter, så gadd han vel ikke å gjøre en masse forarbeid uten å vite om det ble noe etterpå. Synes det var utrolig realt av ham jeg, og da har jo du muligheten til å gi et ærlig svar tilbake også. Løst for begge parter:-)

Jepp, det er like greit og bra, veldig flott. Nå vet jeg at han ikke er en som jeg orker å bruke energi på. :D

Skrevet

Vel, du hadde jo sagt du ikke var interessert i ham som kjæreste, og så kunne han vel like godt prøve seg, tenkte han sikkert. 2% hadde kanskje sagt ja...

Skrevet

Vel, du hadde jo sagt du ikke var interessert i ham som kjæreste, og så kunne han vel like godt prøve seg, tenkte han sikkert. 2% hadde kanskje sagt ja...

Hihihi..sikkert under 2%....han måtte jo tro han var en gud for kvinnene..men egentlig var han bare liten og pjuskete..med et oppblåst ego..men det er vi vel vant til :)

Skrevet

Hihihi..sikkert under 2%....han måtte jo tro han var en gud for kvinnene..men egentlig var han bare liten og pjuskete..med et oppblåst ego..men det er vi vel vant til :)

Typisk mann med andre ord! :-)

Gjest Bluecher
Skrevet

Typisk mann med andre ord! :-)

Mange kvinnfolk som sprer beina på sånne spørsmål!

Mista nikket
Skrevet

Ikke noe galt å spørre nei. Mye bedre det, så fikk jeg i alle fall sjans til å raskt danne meg et inntrykk av at han i alle fall _ikke_ er min type. Jippi :D

Skjønner egentlig at det er over og ut med den typen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...