Gå til innhold

rumpevondt

Anbefalte innlegg

Gjest bor under brua
Skrevet

har lurt litt på det, jeg sykler, og får megavondt i rumpa av setet, det kan ikke være bare meg, løsning? :)

Gjest trondheimoslo
Skrevet

Du får kjøpe et silikontrekk å tre over sete kjære venn, evt kjøpe deg en sykkelbukse med silikoninnlegg, det hjelper.

Gjest er jo sexy
Skrevet

sykkelshorts, sånn med polstring i rumpa

Skrevet

Har du et hardt sykkelsete? Jeg har også samme problem noen ganger, men når jeg sykler på min egen sykkel, som har et godt sete, er problemet minimalt.

Gjest bor under brua
Skrevet

Har du et hardt sykkelsete? Jeg har også samme problem noen ganger, men når jeg sykler på min egen sykkel, som har et godt sete, er problemet minimalt.

kjærringsykkel? de har komfortable seter, nesten som en soffa ;)

Skrevet

Jepp, jeg har funnet løsningen: Jeg sykler ikke lenger:-)

Skrevet

kjærringsykkel? de har komfortable seter, nesten som en soffa ;)

Nei. Det er en sykkel som lages til begge kjønn, men setet er likt.

Gjest bor under brua
Skrevet

Nei. Det er en sykkel som lages til begge kjønn, men setet er likt.

allright, det er en vanlig dbs sykkel,, får vel finne noe trekk eller sånn.... litt rumpebeskyttelse ;)

Skrevet

allright, det er en vanlig dbs sykkel,, får vel finne noe trekk eller sånn.... litt rumpebeskyttelse ;)

Eller kjøpe nytt sete... Det er DSB jeg har også.

Skrevet

Jepp, jeg har funnet løsningen: Jeg sykler ikke lenger:-)

Latsabb :))

Skrevet

Latsabb :))

Jaja, det er mange måter å trene på da;-)

Skrevet

Anbefaler silikontrekk til setet! Koster ikke mange kronene (tror jeg ga ca. 120,- for mitt for noen år siden), fås på sportsbutikker.

Gjest Pontiac
Skrevet

Inn i en sykkelbutikk og kjøp nytt sete til sykkelen din :)

Vi driver å handler sykkel nå så dette med seter har jeg hørt mye om.

Det skal være forskjell på dameseter og seter til menn, det er forskjeller på seter i forhold til sykkelen og den bruksområder.

De setene som har gele i seg og et godt søkk i midten til de edlere deler ser bra ut, men disse duger ikke så bra hvis syklingen er slik at en ligger veldig fremover.

Så mitt beste råd er å høre med folka i en slik butikk. Når du beskriver sykkelen din og bruken din så vil de kunne finne frem et sete som passer til det.

Skrevet

Jeg har alltid fått vondt av de første sykkelturene, men det går over etter noen ganger.

Skrevet

Jeg har alltid fått vondt av de første sykkelturene, men det går over etter noen ganger.

Vårens første sykkelturer er som regel en blandet nytelse ja... ;o) Især tur nr. 2 om den er veldig tett innpå tur nr. 1!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...