Gjest bor under brua Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 har lurt litt på det, jeg sykler, og får megavondt i rumpa av setet, det kan ikke være bare meg, løsning? 0 Siter
Gjest trondheimoslo Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Du får kjøpe et silikontrekk å tre over sete kjære venn, evt kjøpe deg en sykkelbukse med silikoninnlegg, det hjelper. 0 Siter
Gjest er jo sexy Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 sykkelshorts, sånn med polstring i rumpa 0 Siter
Sofline Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Har du et hardt sykkelsete? Jeg har også samme problem noen ganger, men når jeg sykler på min egen sykkel, som har et godt sete, er problemet minimalt. 0 Siter
Gjest bor under brua Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Har du et hardt sykkelsete? Jeg har også samme problem noen ganger, men når jeg sykler på min egen sykkel, som har et godt sete, er problemet minimalt. kjærringsykkel? de har komfortable seter, nesten som en soffa 0 Siter
Bookworm Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Jepp, jeg har funnet løsningen: Jeg sykler ikke lenger:-) 0 Siter
Sofline Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 kjærringsykkel? de har komfortable seter, nesten som en soffa Nei. Det er en sykkel som lages til begge kjønn, men setet er likt. 0 Siter
Gjest bor under brua Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Nei. Det er en sykkel som lages til begge kjønn, men setet er likt. allright, det er en vanlig dbs sykkel,, får vel finne noe trekk eller sånn.... litt rumpebeskyttelse 0 Siter
Sofline Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 allright, det er en vanlig dbs sykkel,, får vel finne noe trekk eller sånn.... litt rumpebeskyttelse Eller kjøpe nytt sete... Det er DSB jeg har også. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Jepp, jeg har funnet løsningen: Jeg sykler ikke lenger:-) Latsabb ) 0 Siter
Bookworm Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Latsabb ) Jaja, det er mange måter å trene på da;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 Anbefaler silikontrekk til setet! Koster ikke mange kronene (tror jeg ga ca. 120,- for mitt for noen år siden), fås på sportsbutikker. 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 Inn i en sykkelbutikk og kjøp nytt sete til sykkelen din Vi driver å handler sykkel nå så dette med seter har jeg hørt mye om. Det skal være forskjell på dameseter og seter til menn, det er forskjeller på seter i forhold til sykkelen og den bruksområder. De setene som har gele i seg og et godt søkk i midten til de edlere deler ser bra ut, men disse duger ikke så bra hvis syklingen er slik at en ligger veldig fremover. Så mitt beste råd er å høre med folka i en slik butikk. Når du beskriver sykkelen din og bruken din så vil de kunne finne frem et sete som passer til det. 0 Siter
Åsemor Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 Jeg har alltid fått vondt av de første sykkelturene, men det går over etter noen ganger. 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 Jeg har alltid fått vondt av de første sykkelturene, men det går over etter noen ganger. Vårens første sykkelturer er som regel en blandet nytelse ja... ;o) Især tur nr. 2 om den er veldig tett innpå tur nr. 1! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.