Gå til innhold

Englebarn

Gjest englebarnsmykke

Anbefalte innlegg

Gjest englebarnsmykke
Skrevet

Jeg finner ikke noe link til sånne englebarnsmykker. Har sett at Mette Marit bland andre har et sånt smykke. Noen som vet hvor jeg kan få tak i smykket og evt informasjon?

Skrevet

Jeg har og lyst på det smykke men tror ikke smykke til ¨Mette Marit ser slik ut. Mener det er "små barn" laget i "flatt" gull med en liten diamant i...Kansje noen vet det finnes et bilde av henne med dette smykke..

Gjest Cezalion
Skrevet

Jeg har og lyst på det smykke men tror ikke smykke til ¨Mette Marit ser slik ut. Mener det er "små barn" laget i "flatt" gull med en liten diamant i...Kansje noen vet det finnes et bilde av henne med dette smykke..

Jo, Mette Marits smykke ser ut som det på side 2 i den vårkatalogen. Jeg fikk nemlig bilde av henne med det smykket på da jeg skulle kjøpe et lignende til ei venninne, for å huske hva jeg så etter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...