Gjest melmøll Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 Har skrevet noen frustrerte innlegg her tidligere angående gruppeterapi. Hadde problemer med å se fremgang, osv. Følte at det gikk bedre med de andre, osv. Vil bare si at det går bedre nå. Vi har snakket om det der i gruppa, at man kanskje gjør fremgang uten at man merker det, fordi man ikke klarer å kjenne gleden av mestring enda. Merker at Jeg får utrolig mye igjen for å være åpen og ærlig i gruppa. Og jeg kjenner meg igjen i det de andre forteller, og lærer mye av å se situasjonen utenfra. Jeg vet av erfaring at denne positive perioden jeg er inne i nå ikke vil vare evig. Fremgangen kommer gjerne i rykk og napp. Men, tilbakeskritt er noe helt annet enn tilbakefall! Skal nyte denne gode perioden så lenge den varer :-) Vil bare skrive dette for å oppmuntre andre som sliter med motivasjonen, *klem* 0 Siter
Mista nikket Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 En ting som er lurt, er å snu seg rundt og se tilbake på alle de skrittene en egentlig har gått. Da ser en hvor langt en har kommet. 0 Siter
Koja Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 En ting som er lurt, er å snu seg rundt og se tilbake på alle de skrittene en egentlig har gått. Da ser en hvor langt en har kommet. Veldig oppmuntrende å høre at gruppeterapi gir resultater. Skal starte i en til høsten! 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Det gleder meg å høre, melmøll :-) *Klem* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.