Gjest lurer litt nå, altså. Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 Hvor mange penger er vanlig å gi i konfirmasjonsgave til familie. Ikke den nærmeste familie, men kusines barn. Vi er to stykker, jeg og min mann. Hvor mye bør vi gi? Vi har grei økonomi. 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 Mine søskenbarns barn har så langt ikke fått noe, men min "nærmeste" kusines barn vil vel sikkert få konfirmasjonsgave når den tid kommer. Enig med Zummer, 3-500,- holder lenge. 0 Siter
Gjest lurer litt nå, altså. Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 Det må legges til at jeg er invitert i konfirmasjonen... Er det mulig at summen da blir litt høyere? 0 Siter
fresja Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 Det må legges til at jeg er invitert i konfirmasjonen... Er det mulig at summen da blir litt høyere? Jeg ville gitt mer om jeg var gjest i konfirmasjonen. Har vel bare gitt 100-200 til barn av søskenbarn eller ingenting. Men noen av dem har jeg knapt nok sett. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.