Gjest this is a signature Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 Jeg klarte å taste feil kode tre ganger i natt..Hva skjer etterpå? 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 Hva slags kort snakker du om? Sim-kort? Bankkort? Bankkort sperres for 24 timer etter tre feilforsøk tror jeg.Sim-kort må vel åpnes igjen med puk-kode? 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 Hva slags kort snakker du om? Sim-kort? Bankkort? Bankkort sperres for 24 timer etter tre feilforsøk tror jeg.Sim-kort må vel åpnes igjen med puk-kode? Bankkort. Beklager . 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 Hva slags kort snakker du om? Sim-kort? Bankkort? Bankkort sperres for 24 timer etter tre feilforsøk tror jeg.Sim-kort må vel åpnes igjen med puk-kode? Er du sikker på at det er 24 timer? 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 Er du sikker på at det er 24 timer? Postbankkortet mitt låste seg en gang på grunn av en terminal som ikke var helt god og ikke godtok koden min selv om den var riktig, da var kortet sperret i 24 timer i alle fall. Nå er det noen år siden så det kan godt hende regelene er annerledes nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.