Gå til innhold

Noen elektrikere her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal gjøre om kjøkkenet og skal bygge en kjøkkenøy. Hvordan gjør vi det enklest mulig med strøm til øya? Trenger kun strøm til kokeplatetoppen. Har hørt noe om en søyle opp i taket man kan ha ledningene i, men blir dette pent da? Trodde det var mer vanlig å ta dem gjennom gulvet, men det blir kanskje mer jobb? Har 9000.- kr til overs på budsjettet som skal dekke elektriker. Dvs. trenger strøm til øya samt å legge om noen støpsler. Noen som vet om det er nok med 9000? Ellers er vi kanskje nødt til å ta opp mer lån og det er jo kjedelig.

Skrevet

Spurte elektriker'n her i huset.. Han mener at det beste er å ha ledingene under gulvet. Bor dere i enebolig med kjeller er dette en enkel sak. Det er verre dersom dere bor f.eks. i en leilighet.

9000 kroner skal normalt sett være nok til den jobben dere skal ha gjort, men han anbefaler dere å kontakte en elektriker for et uforpliktende tilbud. Da kan han/hun vurdere hvordan dette bør gjøres hos dere og hva kostnadene vil bli.

Skrevet

Spurte elektriker'n her i huset.. Han mener at det beste er å ha ledingene under gulvet. Bor dere i enebolig med kjeller er dette en enkel sak. Det er verre dersom dere bor f.eks. i en leilighet.

9000 kroner skal normalt sett være nok til den jobben dere skal ha gjort, men han anbefaler dere å kontakte en elektriker for et uforpliktende tilbud. Da kan han/hun vurdere hvordan dette bør gjøres hos dere og hva kostnadene vil bli.

Ok takk. Vi bor i leilighet og da blir det kanskje vanskelig å legge det i gulvet. Vi vil jo gjøre det billigst mulig også.

Skrevet

Ok takk. Vi bor i leilighet og da blir det kanskje vanskelig å legge det i gulvet. Vi vil jo gjøre det billigst mulig også.

Da blir det nok litt verre, ja... Men få en elektriker til å gjøre et overslag :-)

Skrevet

Jeg ville i hvert fall irritert meg over en søyle opp i taket fra en kjøkkenøy. Jeg ville spandert på meg de ekstra kronene det koster å få det lagt i gulvet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...