Gå til innhold

kreft inni halsen??

Anbefalte innlegg

Gjest bekymret mieea
Skrevet

Jeg er en jente på 24 år, som ikke er syk, forkjøla eller noe sånt. Men jeg har en svær kul inni venstre mandel, som snart dekker halve svelget mitt. Har ellers ikke vondt i halsen en gang. Er det kreft??? Jeg må må faktisk se an hvordan jeg ligger, for det presser på kulen når jeg har hodet ned osv...

Skrevet

Kom deg til lege uansett, det høres ikke bra ut!

Skrevet

Det kan være en stein der nede. likedan som nyrestein,blærestein osv..

Du bør kontakte lege og få sett på dette.

Lykke til!

Kjenner en som fikk kreft i strupen og det kjenntes langt værre ut enn dine symptomer så vi satser på at det ikke er det.

Gjest Legesekretøsen
Skrevet

Kjære deg, hvor lenge har dette vart da?

Du må jo komme deg til lege, noen venter altfor lenge med det...

Er helt sikkert uskyldig, men du må jo sjekke det, kuler skal alltid sjekkes og i alle fall hvis de er mer enn 1 cm i diameter!!!

Bestill time i morgen, og lykke til!

Skrevet

Det høres ikke normalt ut. Kom deg til lege med en gang. Det trenger ikke nødvendigvis være noe farlig, men det er best å få det sjekket.

Jeg har en venninne som hadde en stor kul på halsen. Det viste seg å være en ufarlig cyste.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...