Gjest Kvalm i perioder Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 Jeg er ofte småkvalm.Kaster ikke opp men er uvel.Mange tanker raser gjennom hodet mitt og jeg blir redd at det skal være noe alvolig feil med meg.Tenker da på kreft. 0 Siter
pekkaline Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 Det kan være mange grunner til kvalme. Har du medisiner, eller allergier så kan det gi kvalme. Er du redd så kontakter du lege. Er det lenge siden du tok full sjekk hos legen da? 0 Siter
Gjest Kvalm i perioder Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 Det kan være mange grunner til kvalme. Har du medisiner, eller allergier så kan det gi kvalme. Er du redd så kontakter du lege. Er det lenge siden du tok full sjekk hos legen da? Hva menes med full sjekk? 0 Siter
pekkaline Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 Hva menes med full sjekk? Blodprøver og sånt. underliv sjekk. Er du kanskje i overgangsalderen? Smerter kan også gi kvalme b.l.a 0 Siter
Gjest Kvalm i perioder Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 Blodprøver og sånt. underliv sjekk. Er du kanskje i overgangsalderen? Smerter kan også gi kvalme b.l.a Jeg tok en livmorhalskreft prøve for noen mnd siden.Tok ikke blodprøve.Jeg er 30 år og vi prøver å få barn nr 2 men har prøvd i snart 2 år.Kansje jeg tenker for mye på det så defor blir jeg kvalm 0 Siter
pekkaline Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 Jeg tok en livmorhalskreft prøve for noen mnd siden.Tok ikke blodprøve.Jeg er 30 år og vi prøver å få barn nr 2 men har prøvd i snart 2 år.Kansje jeg tenker for mye på det så defor blir jeg kvalm Det er meget mulig at du skaper kvalmen fordi du etterlyser den i håp om å være gravid?! Har du prøvd fotsoneterapi?Har hørt at mange får hjelp til å bli gravide på den måten. Prøvde dere lenge før dere fikk førstemann? 0 Siter
Gjest Kvalm i perioder Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Det er meget mulig at du skaper kvalmen fordi du etterlyser den i håp om å være gravid?! Har du prøvd fotsoneterapi?Har hørt at mange får hjelp til å bli gravide på den måten. Prøvde dere lenge før dere fikk førstemann? Men 1 mann prøvde vi i 2mnd.Har ikke prøvd noe ennå.Har vært til fastlegen og venter nå på å få time på sykehuset 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.