Gå til innhold

Småkvalm ofte

Anbefalte innlegg

Gjest Kvalm i perioder
Skrevet

Jeg er ofte småkvalm.Kaster ikke opp men er uvel.Mange tanker raser gjennom hodet mitt og jeg blir redd at det skal være noe alvolig feil med meg.Tenker da på kreft.

Skrevet

Det kan være mange grunner til kvalme. Har du medisiner, eller allergier så kan det gi kvalme. Er du redd så kontakter du lege. Er det lenge siden du tok full sjekk hos legen da?

Gjest Kvalm i perioder
Skrevet

Det kan være mange grunner til kvalme. Har du medisiner, eller allergier så kan det gi kvalme. Er du redd så kontakter du lege. Er det lenge siden du tok full sjekk hos legen da?

Hva menes med full sjekk?

Skrevet

Hva menes med full sjekk?

Blodprøver og sånt. underliv sjekk. Er du kanskje i overgangsalderen? Smerter kan også gi kvalme b.l.a

Gjest Kvalm i perioder
Skrevet

Blodprøver og sånt. underliv sjekk. Er du kanskje i overgangsalderen? Smerter kan også gi kvalme b.l.a

Jeg tok en livmorhalskreft prøve for noen mnd siden.Tok ikke blodprøve.Jeg er 30 år og vi prøver å få barn nr 2 men har prøvd i snart 2 år.Kansje jeg tenker for mye på det så defor blir jeg kvalm

Skrevet

Jeg tok en livmorhalskreft prøve for noen mnd siden.Tok ikke blodprøve.Jeg er 30 år og vi prøver å få barn nr 2 men har prøvd i snart 2 år.Kansje jeg tenker for mye på det så defor blir jeg kvalm

Det er meget mulig at du skaper kvalmen fordi du etterlyser den i håp om å være gravid?! Har du prøvd fotsoneterapi?Har hørt at mange får hjelp til å bli gravide på den måten. Prøvde dere lenge før dere fikk førstemann?

Gjest Kvalm i perioder
Skrevet

Det er meget mulig at du skaper kvalmen fordi du etterlyser den i håp om å være gravid?! Har du prøvd fotsoneterapi?Har hørt at mange får hjelp til å bli gravide på den måten. Prøvde dere lenge før dere fikk førstemann?

Men 1 mann prøvde vi i 2mnd.Har ikke prøvd noe ennå.Har vært til fastlegen og venter nå på å få time på sykehuset

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...