Gjest litt grønn Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 Kan noen forklare meg forskjellen på disse? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 iPod er fra Apple, de andre spillerne er fra diverse produsenter. Alle er mp3-spillere. 0 Siter
Gjest lyspæra65 Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 ipod trenger du eget program som følger, du kan ikke låne den bort og få musikk fra andre da blir alt du har slettet eller hva det var jeg leste, ihvertfall et himla styr for det meste. med en mp3spiller så kan du koble til hvem du vil og legge musikk over til dem uten ekstra program, og få musikk fra andre og slette de sangene DU vil for å få plass til dem, ikke alle om du ikke vil. Ihvertfall slik på svært mange, at man bare åpner som en harddisk via Min Datamaskin og at det da er en ny "disk" der man kan gå innpå og endre som man vil. Ikke noe program som kreves. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.