Lurveline Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Jeg og min datter skal på Beyoncékonsert på fredag og vi har aldri vært på konsert før, så det er forskjellig jeg lurer på. Hvor god tid i forveien bør vi komme? Det står at fotografering, video og lydopptak er forbudt, hva med mobiltelefonen da? Er det lov til å ha med seg ryggsekk med klær, niste og drikke inn? Det er sitteplasser, kommer alle til å sitte da eller står de likevel? Vi skal nå et tog, så jeg lurer på om det tar lang tid før man kommer seg ut av lokalet? Annet jeg bør tenke på? 0 Siter
Gjest kolakon Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Ta med minst mulig. Fotoapparat blir tatt fra dere, samme med drikkeflasker (fordi de selger drikke inne). Tror ikke du får tatt med en sekk inn, i så fall skal de se gjennom alt du har i den. (Vesker er lov.) Jeg har fått tatt med mobil inn, så det tror jeg er vanlig. Det er jo begrenset hvor bra bilder/film man klarer å få tatt inne i spektrum. Det er alltid oppvarmere før hovedartisten, så dere trenger ikke å komme lenge før om dere ikke vil ha med dere dem. (Kan bli lenge å stå/sitte). De gangene jeg har vært i spektrum har jeg hatt sitteplass, men alle står likevel. Men greit å kunne sette seg ned innimellom om man ønsker det, og veeeldig greit før selve showet starter. De kan ta litt tid å komme seg ut, så har dere knapp tid til toget går bør dere kanskje gå under ekstranummerne (selv om det ofte er det beste...). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.