Gjest millimolly Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Hvordan rekne om mg/dl til mmol/L???? (197 mg/dl, hva tilsvarer det i mmol/L) Tusen millioner takk for svar!! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Må en ikke vite hva slags stoff det er snakk om da? Egenvekt pg mol...? Dette husker jeg IKKE no av - omtrent 15 år siden jeg regnet på dette! 0 Siter
Gjest millimolly Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Må en ikke vite hva slags stoff det er snakk om da? Egenvekt pg mol...? Dette husker jeg IKKE no av - omtrent 15 år siden jeg regnet på dette! Jeg vet ikke, jeg! Men det er triglycerider/TG (i blodet) det er snakk om. 0 Siter
siddisen Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 På denne siden kan en regne om my rart. Vet ikke om den kan hjelpe deg, men du kan i hvertfall lete... http://www.convert-me.com/en/ 0 Siter
Gjest millimolly Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 På denne siden kan en regne om my rart. Vet ikke om den kan hjelpe deg, men du kan i hvertfall lete... http://www.convert-me.com/en/ Takk, får prove og se hva jeg finner! 0 Siter
gunrika Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Om jeg husker det, skal jeg finne det ut når jeg kommer på jobb 0 Siter
Gjest millimolly Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Om jeg husker det, skal jeg finne det ut når jeg kommer på jobb Takk for vennligheten, men nå fant jeg det ut selv:) 0 Siter
Gjest millimolly Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Takk, dere som svarte meg, men nå fant jeg det ut selv. Det var så enkelt som å google;-p Måtte dividere med 89, for å gjøre om til mmol. Det var en spesifikt omrekningsfaktor for triglyserider, så du hadde rett prust, det avhenger selvsagt av stoffet! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Takk, dere som svarte meg, men nå fant jeg det ut selv. Det var så enkelt som å google;-p Måtte dividere med 89, for å gjøre om til mmol. Det var en spesifikt omrekningsfaktor for triglyserider, så du hadde rett prust, det avhenger selvsagt av stoffet! WOW - imponert over mine rester av kjemikunnskaper fra urgammel tidsepoke :-D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.