Gå til innhold

Hvor lang tid mellom middag og kaffe i konfir...

Anbefalte innlegg

Gjest snart i boks
Skrevet

masjonen? Skal ha middagsgjester ca 14.30, litt taler ovs. Så skal kaffegjestene komme kl 17.00, er det tidsnok mellom middag og kaffe da? Har ikke helt grep på hvor lang tid det tar? Har du erfaring?

Gjest Tacomix
Skrevet

Det spørs helt annpå hvor mange middagsgjester det er. Men for meg høres det helt ok ut.

mamma til ni
Skrevet

Var i konfirmasjon i går.

Der var det middag kl.14.00 og kaffi 17.00. Det var god tid imellom. Der var kun ein tale under middagen. Eg treng sangforslag til vår konfirmasjon. Har du forslag? :-)

Vår første som har valgt konfirmasjon.

Skrevet

Det kommer an på antall taler og antall retter. Men med tre retter og kun noen få taler (og serveringspersonale som ikke lar dere vente) skal det nok gå.

Gjest snart i boks
Skrevet

Var i konfirmasjon i går.

Der var det middag kl.14.00 og kaffi 17.00. Det var god tid imellom. Der var kun ein tale under middagen. Eg treng sangforslag til vår konfirmasjon. Har du forslag? :-)

Vår første som har valgt konfirmasjon.

Datteren vår ønsker ikke selvlagde sanger. Hun synes det er flaut. Istedet skal jeg overraske henne med bilder som vi viser på prosjektor fra hun var baby til i dag. Dette avsluttes med en sang vi spiller for henne av Halvdan Sivertsen (som en engel). Vi håper det blir effektfullt for henne. Denne melodien passer så godt til henne syns jeg som mamma. Får nesten en tåre i øynene når jeg hører på denne sangen. Hva slags planer har dere for dagen?

mamma til ni
Skrevet

Datteren vår ønsker ikke selvlagde sanger. Hun synes det er flaut. Istedet skal jeg overraske henne med bilder som vi viser på prosjektor fra hun var baby til i dag. Dette avsluttes med en sang vi spiller for henne av Halvdan Sivertsen (som en engel). Vi håper det blir effektfullt for henne. Denne melodien passer så godt til henne syns jeg som mamma. Får nesten en tåre i øynene når jeg hører på denne sangen. Hva slags planer har dere for dagen?

Flott! Takk for sangtips.

Her har søskena laga ein film med intervju av kvart søsken, om konfirmanten, og med bilder/filmklipp frå oppveksten. Blir spennande å sjå kva dei får til.

Gjest snart i boks
Skrevet

Flott! Takk for sangtips.

Her har søskena laga ein film med intervju av kvart søsken, om konfirmanten, og med bilder/filmklipp frå oppveksten. Blir spennande å sjå kva dei får til.

Spennende. Lykke til

Skrevet

Det hørtes ut som veldig kort tid. Hvis middagen er kl. 14.30 ville jeg ikke invitert kaffegjester før tidligst kl. 18.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...