Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ut av vinduet der snøen daler ned som om det er midt i desember..

Vil ha litt varme! *fryser*

Skrevet

Jaja, vi har alle vårt og stri med. Jeg er solbrent på overkroppen og må smøre meg inn med aloe vera. I morgen må jeg oppholde meg i skyggen.

Det hjalp, tenker jeg;-)

Mista nikket
Skrevet

Næmen, huff da, stakkars deg. Skjønner deg godt jeg at du vil ha vår. Hvor bor du? Her er det godt og varmt og folk holder på i hagene.

Gjest liljana
Skrevet

Jaja, vi har alle vårt og stri med. Jeg er solbrent på overkroppen og må smøre meg inn med aloe vera. I morgen må jeg oppholde meg i skyggen.

Det hjalp, tenker jeg;-)

Her har endelig den siste snøen forsvunnet nå, Er så glad for det, jobber i småbarnsavdeling i barnehage, og nå slipper vi alle dressene og vinterskoene som gjør at barna blir sinte fordi de ikke kanrøre seg skikkelig :)

Skrevet

Ååå, jeg føler med deg! Vi har endelig fått vår her (tror jeg da). Snøen smeltet bort for et par uker siden og vi har bare hatt plussgrader de siste par ukene.

Våren kommer - jeg lover :)

Skrevet

Næmen, huff da, stakkars deg. Skjønner deg godt jeg at du vil ha vår. Hvor bor du? Her er det godt og varmt og folk holder på i hagene.

Bor ganske langt nord i landet.

Skrevet

Det hjalp, tenker jeg;-)

Blææh ;-) er ikke så veldig glad i sola egentlig, liker ikke å sole meg, så er ikke så veldig misunnelig. Men liker ikke fryse heller, er litt vrang sånn ;-))

hare1365380455
Skrevet

Her er det vår og sol, men jeg er inne pga bjørkepollen ute.... Skal vi bytte plass? ;)

Skrevet

Her er det vår og sol, men jeg er inne pga bjørkepollen ute.... Skal vi bytte plass? ;)

Helt klart :-) bare å komme nordover, ikke et bjørkepollen i mils omkrets, helt sikkert!

Skrevet

Så kjipt! Her har det vært knallsol og 20 grader i ettermiddag, og ungene har gått ute i t-skjorte. :)

Jeg føler med deg, jeg liker ikke snø...

Skrevet

Så kjipt! Her har det vært knallsol og 20 grader i ettermiddag, og ungene har gått ute i t-skjorte. :)

Jeg føler med deg, jeg liker ikke snø...

Vinterjakke og lue / skjerf her i dag.... brrr....

Mista nikket
Skrevet

Bor ganske langt nord i landet.

Får håpe at våren kommer til deg snart også

Mrs. Wallace
Skrevet

Snø? Huffda. Jeg sitter fremdeles på verandaen, jeg. :o)

Skrevet

Du tuller nå?

Har selv hatt årets første bad i badebassenget.

Skrevet

Du tuller nå?

Har selv hatt årets første bad i badebassenget.

Nei, tuller ikke. Julesnø her i dag, vinterjakke + skjerf/lue ute. Blir jo ikke liggende, men er ganske kaldt ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...