vanilje Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Ser ut av vinduet der snøen daler ned som om det er midt i desember.. Vil ha litt varme! *fryser* 0 Siter
tonie Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Jaja, vi har alle vårt og stri med. Jeg er solbrent på overkroppen og må smøre meg inn med aloe vera. I morgen må jeg oppholde meg i skyggen. Det hjalp, tenker jeg;-) 0 Siter
Mista nikket Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Næmen, huff da, stakkars deg. Skjønner deg godt jeg at du vil ha vår. Hvor bor du? Her er det godt og varmt og folk holder på i hagene. 0 Siter
Gjest liljana Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Jaja, vi har alle vårt og stri med. Jeg er solbrent på overkroppen og må smøre meg inn med aloe vera. I morgen må jeg oppholde meg i skyggen. Det hjalp, tenker jeg;-) Her har endelig den siste snøen forsvunnet nå, Er så glad for det, jobber i småbarnsavdeling i barnehage, og nå slipper vi alle dressene og vinterskoene som gjør at barna blir sinte fordi de ikke kanrøre seg skikkelig 0 Siter
jubalong70 Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Ååå, jeg føler med deg! Vi har endelig fått vår her (tror jeg da). Snøen smeltet bort for et par uker siden og vi har bare hatt plussgrader de siste par ukene. Våren kommer - jeg lover 0 Siter
vanilje Skrevet 30. april 2007 Forfatter Skrevet 30. april 2007 Næmen, huff da, stakkars deg. Skjønner deg godt jeg at du vil ha vår. Hvor bor du? Her er det godt og varmt og folk holder på i hagene. Bor ganske langt nord i landet. 0 Siter
vanilje Skrevet 30. april 2007 Forfatter Skrevet 30. april 2007 Jaja, vi har alle vårt og stri med. Jeg er solbrent på overkroppen og må smøre meg inn med aloe vera. I morgen må jeg oppholde meg i skyggen. Det hjalp, tenker jeg;-) Blææh ;-) er ikke så veldig glad i sola egentlig, liker ikke å sole meg, så er ikke så veldig misunnelig. Men liker ikke fryse heller, er litt vrang sånn ;-)) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Her er det vår og sol, men jeg er inne pga bjørkepollen ute.... Skal vi bytte plass? 0 Siter
vanilje Skrevet 30. april 2007 Forfatter Skrevet 30. april 2007 Her er det vår og sol, men jeg er inne pga bjørkepollen ute.... Skal vi bytte plass? Helt klart :-) bare å komme nordover, ikke et bjørkepollen i mils omkrets, helt sikkert! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Så kjipt! Her har det vært knallsol og 20 grader i ettermiddag, og ungene har gått ute i t-skjorte. Jeg føler med deg, jeg liker ikke snø... 0 Siter
vanilje Skrevet 30. april 2007 Forfatter Skrevet 30. april 2007 Så kjipt! Her har det vært knallsol og 20 grader i ettermiddag, og ungene har gått ute i t-skjorte. Jeg føler med deg, jeg liker ikke snø... Vinterjakke og lue / skjerf her i dag.... brrr.... 0 Siter
Mista nikket Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Bor ganske langt nord i landet. Får håpe at våren kommer til deg snart også 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Snø? Huffda. Jeg sitter fremdeles på verandaen, jeg. ) 0 Siter
illuminatum Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Du tuller nå? Har selv hatt årets første bad i badebassenget. 0 Siter
vanilje Skrevet 30. april 2007 Forfatter Skrevet 30. april 2007 Du tuller nå? Har selv hatt årets første bad i badebassenget. Nei, tuller ikke. Julesnø her i dag, vinterjakke + skjerf/lue ute. Blir jo ikke liggende, men er ganske kaldt ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.