Gå til innhold

Røyter man mer med langt hår?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller virker det bare sånn siden hårstråene er lengre...

Skrevet

Jeg spurte frisøren min om det, for jeg syntes jeg røytet så utrolig mye. Hun sa at et menneske i gjennomsnitt mister 100 hårstrå per dag, og hvis man har langt får så virker det MYYE mer fordi de gjerne kveiler seg sammen (i sluket spesielt!!)...

Skrevet

Jeg skjønner hvorfor du spør. Håret mitt er langt, og det blir skikkelig "bomber" med hår som faller av - særlig når jeg dusjer.

Men det er nok ikke mer enn hos en med kort hår - det bare virker slik.

Skrevet

Jeg spurte frisøren min om det, for jeg syntes jeg røytet så utrolig mye. Hun sa at et menneske i gjennomsnitt mister 100 hårstrå per dag, og hvis man har langt får så virker det MYYE mer fordi de gjerne kveiler seg sammen (i sluket spesielt!!)...

Har inntil nylig hatt kort hår, men begynt å spare nå og synes jeg finner hårstrå overalt, særlig i sluken i dusjen ja.

Så takk for svar, godt at flere har samme "problemet" ;-)

hare1365380455
Skrevet

Har inntil nylig hatt kort hår, men begynt å spare nå og synes jeg finner hårstrå overalt, særlig i sluken i dusjen ja.

Jeg har også det problemet.

Skrevet

Hehe, du kan vel si at det er mannen min som føler at han har det største problemet;-) Ikke alltid jeg husker å rense sluket etter at jeg har dusjet...*rødmer*

Skrevet

Det virker bare sånn fordi hårstråene er lengre.

Et tips for ikke å få hår over hele huset er å dra fingrene gjennom håret etter at du har gredd deg. Kammen får nemlig ikke på langt nær med alt. Etter at jeg begynte med det har jeg nesten ingen hår til å ligge rundt omkring.

Skrevet

Det virker bare sånn fordi hårstråene er lengre.

Et tips for ikke å få hår over hele huset er å dra fingrene gjennom håret etter at du har gredd deg. Kammen får nemlig ikke på langt nær med alt. Etter at jeg begynte med det har jeg nesten ingen hår til å ligge rundt omkring.

Skrevet

Hehe, du kan vel si at det er mannen min som føler at han har det største problemet;-) Ikke alltid jeg husker å rense sluket etter at jeg har dusjet...*rødmer*

Høh. Kjæresten min tok opp sluket i dusjen i fjor en gang for han syntes det randt så dårlig unna. Det var ikke små mengder hår han fant der! Og ettersom han omtrent ikke har hår så måtte de nesten kommet fra meg... *Iiiik*

Skrevet

Er det bare meg som får assossiasjoner til en viss Melonas-sketsj nå? ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...