vanilje Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Eller virker det bare sånn siden hårstråene er lengre... 0 Siter
Bookworm Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Jeg spurte frisøren min om det, for jeg syntes jeg røytet så utrolig mye. Hun sa at et menneske i gjennomsnitt mister 100 hårstrå per dag, og hvis man har langt får så virker det MYYE mer fordi de gjerne kveiler seg sammen (i sluket spesielt!!)... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Jeg skjønner hvorfor du spør. Håret mitt er langt, og det blir skikkelig "bomber" med hår som faller av - særlig når jeg dusjer. Men det er nok ikke mer enn hos en med kort hår - det bare virker slik. 0 Siter
vanilje Skrevet 30. april 2007 Forfatter Skrevet 30. april 2007 Jeg spurte frisøren min om det, for jeg syntes jeg røytet så utrolig mye. Hun sa at et menneske i gjennomsnitt mister 100 hårstrå per dag, og hvis man har langt får så virker det MYYE mer fordi de gjerne kveiler seg sammen (i sluket spesielt!!)... Har inntil nylig hatt kort hår, men begynt å spare nå og synes jeg finner hårstrå overalt, særlig i sluken i dusjen ja. Så takk for svar, godt at flere har samme "problemet" ;-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Har inntil nylig hatt kort hår, men begynt å spare nå og synes jeg finner hårstrå overalt, særlig i sluken i dusjen ja. Så takk for svar, godt at flere har samme "problemet" ;-) Jeg har også det problemet. 0 Siter
Bookworm Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Har inntil nylig hatt kort hår, men begynt å spare nå og synes jeg finner hårstrå overalt, særlig i sluken i dusjen ja. Så takk for svar, godt at flere har samme "problemet" ;-) Hehe, du kan vel si at det er mannen min som føler at han har det største problemet;-) Ikke alltid jeg husker å rense sluket etter at jeg har dusjet...*rødmer* 0 Siter
Sofline Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Det virker bare sånn fordi hårstråene er lengre. Et tips for ikke å få hår over hele huset er å dra fingrene gjennom håret etter at du har gredd deg. Kammen får nemlig ikke på langt nær med alt. Etter at jeg begynte med det har jeg nesten ingen hår til å ligge rundt omkring. 0 Siter
Sofline Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Det virker bare sånn fordi hårstråene er lengre. Et tips for ikke å få hår over hele huset er å dra fingrene gjennom håret etter at du har gredd deg. Kammen får nemlig ikke på langt nær med alt. Etter at jeg begynte med det har jeg nesten ingen hår til å ligge rundt omkring. 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Hehe, du kan vel si at det er mannen min som føler at han har det største problemet;-) Ikke alltid jeg husker å rense sluket etter at jeg har dusjet...*rødmer* Høh. Kjæresten min tok opp sluket i dusjen i fjor en gang for han syntes det randt så dårlig unna. Det var ikke små mengder hår han fant der! Og ettersom han omtrent ikke har hår så måtte de nesten kommet fra meg... *Iiiik* 0 Siter
morsan Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Hehe, du kan vel si at det er mannen min som føler at han har det største problemet;-) Ikke alltid jeg husker å rense sluket etter at jeg har dusjet...*rødmer* Er det bare meg som får assossiasjoner til en viss Melonas-sketsj nå? ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.