Gå til innhold

Hvor mange uker er det bjørkepollen ute?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra den spede begynnelse via "beskjeden", "kraftig" og "ekstremt kraftig" soredning går de ca. 4 uker. Tipper at vi på solrike steder på Østlandet, på hele Sørlandet og Sørvestlandet nå er oppe i "kraftig" og "ekstremt kraftig". Ei uke til, så skulle det meste være over med dette pene været vi har i sør.

Om ikke du har denne linken fra før, kan du jo more deg med den nå: www.pollenvarslingen.no

:)

hare1365380455
Skrevet

Fra den spede begynnelse via "beskjeden", "kraftig" og "ekstremt kraftig" soredning går de ca. 4 uker. Tipper at vi på solrike steder på Østlandet, på hele Sørlandet og Sørvestlandet nå er oppe i "kraftig" og "ekstremt kraftig". Ei uke til, så skulle det meste være over med dette pene været vi har i sør.

Om ikke du har denne linken fra før, kan du jo more deg med den nå: www.pollenvarslingen.no

Jeg går inn på de sidene og ser.... Jeg håper virkelig det er som du sier, og at det ikke er flere uker igjen som jeg trodde.

Gjest heffalumpen
Skrevet

Jeg går inn på de sidene og ser.... Jeg håper virkelig det er som du sier, og at det ikke er flere uker igjen som jeg trodde.

Ikke så godt å si noe absolutt, mener jeg. Det var jo oppe i ektrstremt kraftig, og gikk ned til moderat eller noe sånt, da været var dårligere. Nå er det oppe i ekstremt kraftig igjen.

Ville tippe at det snart dabber av nå! Det er vel ferdig når bjerken har fullført 'pollen-jobben'.

hare1365380455
Skrevet

Ikke så godt å si noe absolutt, mener jeg. Det var jo oppe i ektrstremt kraftig, og gikk ned til moderat eller noe sånt, da været var dårligere. Nå er det oppe i ekstremt kraftig igjen.

Ville tippe at det snart dabber av nå! Det er vel ferdig når bjerken har fullført 'pollen-jobben'.

Jeg lurer på om jeg til neste år skal hogge ned alle bjørketrærne som finnes her på stedet.... ;)

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg lurer på om jeg til neste år skal hogge ned alle bjørketrærne som finnes her på stedet.... ;)

Jeg blir med i den jobben. Selv om jeg bor langt unna bjørketrær så er jeg veldig plaget. Så jeg vil gjerne hjelpe deg med å fjerne alle bjørka.

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg blir med i den jobben. Selv om jeg bor langt unna bjørketrær så er jeg veldig plaget. Så jeg vil gjerne hjelpe deg med å fjerne alle bjørka.

Fjerne all bjørk skulle det stå.

hare1365380455
Skrevet

Vi bor nå i samme fylke, så da kan vi dele på oppdraget!

hare1365380455
Skrevet

Fjerne all bjørk skulle det stå.

Jeg har flere i hagen her! :(

Gjest Tacomix
Skrevet

Vi bor nå i samme fylke, så da kan vi dele på oppdraget!

Det er kjekt, da beggynner jeg nå med å kapper ned noen trær;)

Gjest Tacomix
Skrevet

Da er det bare å finne fram saga og kappe de ned;)

Gjest heffalumpen
Skrevet

NÅ ER DET OVER 1000 KORN I LUFTA FOR HVER JÆVLIGE KUBIKKMETER LUFT. Burde vært påkrevet av pollenkorna å ha rødt flagg på seg, så man kunne se dem

Hugg i vei!

0-10 Beskjeden

10-100 Moderat

100-1000 Kraftig

Over 1000 Ekstremt kraftig

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...