Sofline Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Jeg har et par (nesten nye) bukser som har blitt griset til på grunn av manglende kjedebeskyttelse på sykkelen (*elendige utleiesykkel*). Buksestoffet er syntetisk, og jeg har hørt at det da skal være mulig å fjerne det igjen, men tør jeg putte buksene i vaskemaskinen, eller vil jeg da få en vaskemaskin tilgriset av smøreolje? 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Jeg ville hatt på zalo først og latt det ligge en stund (gjerne over natten) og så skylt den godt i varmt vann før jeg puttet den i vaskemaskina. Hvis du ikke skyller skikkelig får du en skummende overraskelse.... 0 Siter
Sofline Skrevet 30. april 2007 Forfatter Skrevet 30. april 2007 Jeg ville hatt på zalo først og latt det ligge en stund (gjerne over natten) og så skylt den godt i varmt vann før jeg puttet den i vaskemaskina. Hvis du ikke skyller skikkelig får du en skummende overraskelse.... Tror du annet oppvaskemiddel fungerer like godt som zalo? Jeg bor i et zalofritt land. 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Tror du annet oppvaskemiddel fungerer like godt som zalo? Jeg bor i et zalofritt land. Ah - ja, du kan jo bare prøve et annet som ligner? Saken er vel at gode oppvaskmidler fjerner fett veldig lett. 0 Siter
Sofline Skrevet 30. april 2007 Forfatter Skrevet 30. april 2007 Ah - ja, du kan jo bare prøve et annet som ligner? Saken er vel at gode oppvaskmidler fjerner fett veldig lett. Takk for svar! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.