Gå til innhold

Har noen tilsvarende erfaring med Stilnocht?

Anbefalte innlegg

Gjest merkelige bivirkninger

Jeg bruker Stilnocht en gang i blant for å sove. I motsetning til andre sovemedisiner jeg har brukt tidligere, har jeg en underlig bivirkning av Stilnocht: Jeg blir på en måte som om jeg er full! Eller dopa på en måte, med hallusinasjoner. Det tar ca en halvtime før den virker, og da virker den nokså kraftig:

Jeg ser skyggeliknende skikkelser bevege seg ved siden av meg (jeg blir ikke redd for jeg vet jo hva det skyldes, syns nesten det er artig). I tillegg mister jeg også endel sperrer: Hvis jeg sitter på internett etter jeg har tatt pillen, har jeg opplevd 2 ganger at jeg har svart på persontreff-annonser, og 2 ganger har jeg bestilt ting jeg ikke hadde tenkt å bestille (cd'er og bøker). Altså ingen av delene var ulystbetont, men ting jeg ikke planla eller ønsket på det nåværende tidspunkt.

I disse tilfellene har det ikke gått opp for meg før neste dag hva jeg har gjort! Egentlig er det jo tragikomisk, jeg lo litt av det selv. Samtidig er det skremmende å tenke på, at dersom man befant seg utendørs i en slik tilstand, kunne det oppstått farlige situasjoner. Jeg har også tenkt på at hvis andre får samme slags bivirkning, kan det jo også være skremmende, la oss si at en potensielt aggressiv eller voldelig person (motsatt av meg) brukte Stilnocht og mistet sine sperrer?

Er disse bivirkningene registrert, og hvis ikke, burde de ikke bli det?

For ordens skyld: Jeg bruker ingen andre medisiner, og har heller aldri hatt noen form for hallusinasjoner eller slikt.

Fortsetter under...

Gjest merkelige bivirkninger

Jeg glemte å tilføye, at de gangene jeg har gjort ting i "stilnocht-rus" (altså på internett), så var det helt glemt neste morgen. Jeg oppdaget det ikke før jeg sjekket mine mail og min logg, og så hva jeg faktisk hadde skrevet!

Et par ganger har jeg også funnet på bordet mitt tegninger jeg har sittet og tegnet eller malt kvelden før (etter jeg tok Stilnocht), eller ting jeg har skrevet, som er helt merkelige.

Jeg ler litt av det hele, men som sagt ser jeg også alvoret i det (i andre tenkelige situasjoner).

Gjest stilnoct

Jeg glemte å tilføye, at de gangene jeg har gjort ting i "stilnocht-rus" (altså på internett), så var det helt glemt neste morgen. Jeg oppdaget det ikke før jeg sjekket mine mail og min logg, og så hva jeg faktisk hadde skrevet!

Et par ganger har jeg også funnet på bordet mitt tegninger jeg har sittet og tegnet eller malt kvelden før (etter jeg tok Stilnocht), eller ting jeg har skrevet, som er helt merkelige.

Jeg ler litt av det hele, men som sagt ser jeg også alvoret i det (i andre tenkelige situasjoner).

Jeg blir også rusa av den......

Litt feil å si det men.....er litt moro til tider da....hehe!

Men jeg har erfart at dersom jeg faktisk ikke legger meg før jeg blir litt rusa på den, så sover jeg bedre.

Noen andre med den erfraingen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...