vanilje Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Jeg starter tråden denne uka :-) Har gått ned igjen :-) Hvor mye vet jeg ikke, fordi jeg vet ikke åssen dere andre regner. Om det er forrige ukes vekt som er avgjørende, eller det laveste dere har vært på i løpet av perioden? Jeg er i hvertfall 300g under det jeg var for noen uker siden, så det er jeg fornøyd med :-) Dessverre ble det en del utskeielser i dag, så regner med at det må jeg betale for.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lotus78 Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Jeg har ikke skrevet inn på noen uker her, fordi jeg spinner rundt på de samme kiloene, ganske så frustrerende. Nå har jeg begynt å svømme 3-4ganger i uka og håper at det kan få kiloene til å løsne. Foreløpig ser jeg ikke så mye resultater, men jeg får ha litt tålmodighet siden jeg ikke har trent lenger enn uka etter påske. Jeg skal måle meg om 1mnd å se om jeg kanskje har minket noe i mål, håper det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vanilje Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Jeg har ikke skrevet inn på noen uker her, fordi jeg spinner rundt på de samme kiloene, ganske så frustrerende. Nå har jeg begynt å svømme 3-4ganger i uka og håper at det kan få kiloene til å løsne. Foreløpig ser jeg ikke så mye resultater, men jeg får ha litt tålmodighet siden jeg ikke har trent lenger enn uka etter påske. Jeg skal måle meg om 1mnd å se om jeg kanskje har minket noe i mål, håper det. Ja, vet mange bruker målbåndet i stedet for vekta, kanskje det er bedre, jeg vet ikke. På meg selv er det så mye valker at jeg ikke helt vet hvor jeg skal måle. Kjenner det bedre på at stramme klær blir mindre stramme. Men flott med svømming!! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pbp Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Hvordan kan du finne ut at du har gått ned 300 g? Jeg går opp og ned mellom 0-2 kg. Ene dagen kan jeg veie 50 og neste 52, neste 50,5, neste 51,5 osv...det kommer jo an på hvor mye en spiser og hvor ofte man er på toa i løpet av døgnet... Så når jeg forteller hva jeg veier, svarer jeg mellom 50 og 52. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vanilje Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Hvordan kan du finne ut at du har gått ned 300 g? Jeg går opp og ned mellom 0-2 kg. Ene dagen kan jeg veie 50 og neste 52, neste 50,5, neste 51,5 osv...det kommer jo an på hvor mye en spiser og hvor ofte man er på toa i løpet av døgnet... Så når jeg forteller hva jeg veier, svarer jeg mellom 50 og 52. Vi har mandagsveiing her i denne tråden. Så når jeg står opp på mandag, veier jeg meg etter at jeg har vært på do, men før jeg spiser, da får man det mest presise svaret. Vel, jeg veier meg flere ganger enn mandagene, men er mandagsvekta som skrives inn her. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lotus78 Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Ja, vet mange bruker målbåndet i stedet for vekta, kanskje det er bedre, jeg vet ikke. På meg selv er det så mye valker at jeg ikke helt vet hvor jeg skal måle. Kjenner det bedre på at stramme klær blir mindre stramme. Men flott med svømming!! :-) Jeg gjør begge deler, fordi jeg har som mål å komme ned på 75-80 kilo og/eller under 100cm rundt hoftene. Jeg har 13-18 kilo igjen eller 12cm for å nå det målet jeg har satt meg. Jeg har ingen tidsaspekt på dette men håper å nå målet mitt innen nyttår. Hvordan går det med deg da? Har du satt deg noe mål eller tar du en dag av gangen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vanilje Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Jeg gjør begge deler, fordi jeg har som mål å komme ned på 75-80 kilo og/eller under 100cm rundt hoftene. Jeg har 13-18 kilo igjen eller 12cm for å nå det målet jeg har satt meg. Jeg har ingen tidsaspekt på dette men håper å nå målet mitt innen nyttår. Hvordan går det med deg da? Har du satt deg noe mål eller tar du en dag av gangen. Målet er vel å hele tiden gå ned, ikke opp... Men har ikke satt meg noe mål i tall, foreløpig tenker jeg på å komme meg innenfor normalområdet i bmi, mulig jeg tenker annerledes når jeg kommer dit. Har ikke satt noe tidsaspekt heller, kanskje til neste sommer, altså om 14-15 mnd? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Hvordan kan du finne ut at du har gått ned 300 g? Jeg går opp og ned mellom 0-2 kg. Ene dagen kan jeg veie 50 og neste 52, neste 50,5, neste 51,5 osv...det kommer jo an på hvor mye en spiser og hvor ofte man er på toa i løpet av døgnet... Så når jeg forteller hva jeg veier, svarer jeg mellom 50 og 52. Jeg har det også slik. Varierte 1,5 kilo på 2 dager denne uka. Ser også en sammenheng med at jeg trener vekter. Da viser gjerne vekta litt mer rett etterpå. Forklaringen skal være at musklene flylles med væske. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
scara Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Hei! Sent ute igjen, men har hatt myyyye å gjøre i det siste.... Uanzett.... gått ned 1 kg siden forrige måling. Helt greit, men skulle ønske det gikk raskere..... Har ca. 20 kg igjen til det første målet - alt etter det er bonus :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jorunn Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg nåde endelig første 10 kg milepæle forrige uke og til denne uken hadde jeg bare stabilisert vekten. Tatt i betraktning at jeg ofte har gått opp etter å ha tapt 1-2 kg på en uke, er jeg kjempefornøyd med å stabelisere vekten denne uken. Men det aller, aller beste forrige uke var at jeg endelig så 9-tallet igjen etter 8 år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vanilje Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg nåde endelig første 10 kg milepæle forrige uke og til denne uken hadde jeg bare stabilisert vekten. Tatt i betraktning at jeg ofte har gått opp etter å ha tapt 1-2 kg på en uke, er jeg kjempefornøyd med å stabelisere vekten denne uken. Men det aller, aller beste forrige uke var at jeg endelig så 9-tallet igjen etter 8 år. Kjempeflott!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vanilje Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Hei! Sent ute igjen, men har hatt myyyye å gjøre i det siste.... Uanzett.... gått ned 1 kg siden forrige måling. Helt greit, men skulle ønske det gikk raskere..... Har ca. 20 kg igjen til det første målet - alt etter det er bonus :-) Mm, synes også det går altfor sakte. Men vi er i gang, og for min del har jeg kommet meg over den terskelen som vanligvis knuser slankeprosjektene mine. Så at jeg fortsatt er optimist etter disse ukene (mnd), er en bonus nok for meg (foreløpig) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.