Gå til innhold

Sjekk her

Anbefalte innlegg

Gjest signaturen min
Skrevet

Hadde jeg vært idoldommer hadde jeg ikke sendt deg videre. Helt gjennomsnitlig.

Gjest idefixidol
Skrevet

Hadde jeg vært idoldommer hadde jeg ikke sendt deg videre. Helt gjennomsnitlig.

Takk for svar! Hva ville du gjort annerledes? Har lyst til å prøve, er snart for gammel...:-) Hadde vært gøy!

Gjest Mener nå jeg
Skrevet

Ganske bra, men det skar noe voldtsomt i ørene når du skulle opp på de høye tonene.

Hadde jeg vært deg, hadde jeg valgt en annen sang/en med lavere toneart.

Skrevet

Du synger vel bedre enn menigmann og du må gjerne stille i idol, men ha ikke for store forhåpninger... tror dessverre ikke det er bra nok. Kanskje ta noen timer hos en sanglærer for å utvikle deg?

Gjest signaturen min
Skrevet

Du bør velge en enklere sang. På de høyeste stedene presser du stemmen, man hører at du tar i og at du ikke lykkes. I enkelte partier hører man at du ikke har pust til å holde tonen helt ut. Enkelte steder er det litt falskt syns jeg. Det er ikke gærn't så du bør absolutt prøve om du får sjansen, men ta deg ett par timer hos en sangpedagog først. :-)

Jeg er bare "mannen i gata" så dette er ikke en profesjonells mening, men dette er det jeg hører utifra den videoen. Helhetsinntrykket er greit, men ikke noe mer.

Skrevet

Du synger mye bedre enn gjennomsnittet, men sangen var kanskje litt for vanskelig for å gjøre et godt inntrykk. Du sliter litt på de høye tonene, og det blir tidvis litt falskt. En vellykket runde hos sangpedagog og det kan bli bra det.

Skrevet

Du synger mye bedre enn gjennomsnittet, men sangen var kanskje litt for vanskelig for å gjøre et godt inntrykk. Du sliter litt på de høye tonene, og det blir tidvis litt falskt. En vellykket runde hos sangpedagog og det kan bli bra det.

Glemte å si at jeg ikke har peiling på synging og sånn da, så det blir jo bare hva JEG synes sånn......i farta.

jubalong70
Skrevet

Du har en god stemme, men kunne nok blitt enda bedre med noen sangtimer.

Skal du være med på idol må du også jobbe med fremføringen - altså alt rundt sngen. Du må bevege deg mer, leve deg mer inn i sangen.

(Tror den menige jubalong70 :))

Men du har en god stemme!

Skrevet

Høres ikke så verst ut, men klarer du å synge såpass rett uten at musikken spiller i bakgrunnen? Stemmen virker noe skarp, men det tror jeg kanskje er opptaket sin skyld.

Er vel bare å hive seg uti? Man angrer på det man IKKE gjorde vet du!

Skrevet

Stilig! Ikke dårlig, gutt så tøff du er :) Still opp på idol, men med en sang hvor du ikke trenger å presse deg så høyt kanskje? Spennende :)

Skrevet

Ikke så verst. Men jeg slenger meg på dem som sier du sliter litt med de høyeste tonene. Jeg hadde tatt et par timer hos sangpedagog var jeg deg. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...