Gå til innhold

Nettdating er ikke kult

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så har det skjedd igjen. lonelyP legger ut ny profil (med et helt annet nick enn her som ikke sier noenting om ensomhet eller desperesjon eller noe). Får kontakt med kjekk fyr. Bildet legges ut og vips.... ingenting! Det bilde jeg la ut synes jeg faktisk er et pent bilde av meg og jeg er verdens verste kritiker når det kommer til meg selv. Denne gangen kan jeg ikke fatte og begripe hva i huleste jeg har gjort galt. Mannfolk... kiss my ass!!

Eneste fremgang er at jeg faktisk ikke er så veldig skuffet. Det er litt mer som..."fortell meg noe nytt 'a!"

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• lonelyP

25

• Lillemus

9

• musikeren

5

• MsSophie

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hvis fyren var så grunn at han ikke gadd bli kjent med deg på grunn av et bilde (du er sikkert helt normalt utseende!) så er han nok ikke stort å samle på heller. :o) Mager trøst kanskje, men dog...

Skrevet

Hvis fyren var så grunn at han ikke gadd bli kjent med deg på grunn av et bilde (du er sikkert helt normalt utseende!) så er han nok ikke stort å samle på heller. :o) Mager trøst kanskje, men dog...

Jeg forbeholder meg absolutt retten til å velge en person som appelerer til min smak. Dette har overhodet ingen ting med grunnhet og gjøre, men er en ganske naturlig handling.

Skrevet

Jeg forbeholder meg absolutt retten til å velge en person som appelerer til min smak. Dette har overhodet ingen ting med grunnhet og gjøre, men er en ganske naturlig handling.

Joda, men da oppfører man seg ordentlig og ikek bare kutter ut kontakten uten å si noe mer. Mener nå jeg.

Skrevet

Joda, men da oppfører man seg ordentlig og ikek bare kutter ut kontakten uten å si noe mer. Mener nå jeg.

Der er vi enig, men akkurat det bunner vel mer i dårlig folkeskikk.

Skrevet

Der er vi enig, men akkurat det bunner vel mer i dårlig folkeskikk.

Hvordan si at en på grunn av vedkommendes manglende apell utseendemessig ikke ønsker mer kontakt? :-)

Skrevet

Hvordan si at en på grunn av vedkommendes manglende apell utseendemessig ikke ønsker mer kontakt? :-)

Jeg er ikke den rette å spør, jeg mangler nemmelig folkeskikk:-D

Skrevet

Nettdating har ført til at en god del mennesker hele tiden er på jakt etter det optimale. Et normalt pent utseende er ikke nok så lenge det kan finnes en som er enda penere, og det er jo så mange å velge i.

Vi lever tross alt i et forbrukersamfunn hvor "best i test" er det som gjelder.

Skrevet

Jeg er ikke den rette å spør, jeg mangler nemmelig folkeskikk:-D

Du er mer sånn som sier: Sorry. For støgg. Stikk.

?

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Nå har du jo bilde ute, så da vet du at de som tar kontakt tar kontakt fordi de liker bildet. :-)

Glem dusten! :D

Gjest bilder er en uskikk
Skrevet

Jeg tenker en av tre ting:

1) Det viste seg å være en bekjent av deg (nabo, fetter osv) som er for flau til å fortsette kontakten etter han oppdaget at dere kjenner hverandre.

2) Han har skrevet til en haug av jenter og fått bilde, og plukker ut bare en av dem (han burde selvsagt svart deg likevel).

3) Han er superkresen på hva eksakt han vil ha, og du kom ikke i betraktning akkurat når det gjelder hans smak.

Ditt bilde var helt sikkert allreit, så ikke ta det personlig. Selv sender jeg aldri bilde til folk, og legger heller ikke bilde på profilen. Da er det kanskje færre som svarer, javel, men de som svarer er ofte mer seriøse. Jeg velger heller å si ja til et treff nokså raskt, enn å sende bilde til noen jeg ikke vet hvem er.

Skrevet

Nettdating har ført til at en god del mennesker hele tiden er på jakt etter det optimale. Et normalt pent utseende er ikke nok så lenge det kan finnes en som er enda penere, og det er jo så mange å velge i.

Vi lever tross alt i et forbrukersamfunn hvor "best i test" er det som gjelder.

Problemet er jo bare at jeg ikke engang blir "testet". Og jeg er faktisk pen på det bildet og det reflekterer jo en del av virkeligheten.

Skrevet

Jeg tenker en av tre ting:

1) Det viste seg å være en bekjent av deg (nabo, fetter osv) som er for flau til å fortsette kontakten etter han oppdaget at dere kjenner hverandre.

2) Han har skrevet til en haug av jenter og fått bilde, og plukker ut bare en av dem (han burde selvsagt svart deg likevel).

3) Han er superkresen på hva eksakt han vil ha, og du kom ikke i betraktning akkurat når det gjelder hans smak.

Ditt bilde var helt sikkert allreit, så ikke ta det personlig. Selv sender jeg aldri bilde til folk, og legger heller ikke bilde på profilen. Da er det kanskje færre som svarer, javel, men de som svarer er ofte mer seriøse. Jeg velger heller å si ja til et treff nokså raskt, enn å sende bilde til noen jeg ikke vet hvem er.

"1) Det viste seg å være en bekjent av deg (nabo, fetter osv) som er for flau til å fortsette kontakten etter han oppdaget at dere kjenner hverandre."

Nei, da hadde jo jeg kjent han igjen fra hans bilder.

"2) Han har skrevet til en haug av jenter og fått bilde, og plukker ut bare en av dem (han burde selvsagt svart deg likevel)."

Skal man ikke se bort i fra, men det går an å svare at man har møtt noen. Kan da umulig være så vanskelig, selv om det er en aldri så stor løgn. Bedre enn å bare ignorere.

"3) Han er superkresen på hva eksakt han vil ha, og du kom ikke i betraktning akkurat når det gjelder hans smak."

Men er det virkelig slik at mannfolk vil ha en dame med langt lyst hår som er mer opptatt av at neglen knakk enn å finne på noe gøy og være aktiv? De mennene som velger bildeskjønne damer som er mest opptatt av eget utseende får ikke min sympati når de begynner å kjede seg i forholdet.

"Ditt bilde var helt sikkert allreit, så ikke ta det personlig."

Jepp, bildet er helt ålreit. Det viser hvem jeg er, ute på tur og normalt PEN.

"Selv sender jeg aldri bilde til folk, og legger heller ikke bilde på profilen."

Men hva da når de mister interressen og ikke vil møtes fordi de ikke får bilde?

"Da er det kanskje færre som svarer, javel, men de som svarer er ofte mer seriøse."

Vel,vel, vet ikke det helt.

"Jeg velger heller å si ja til et treff nokså raskt, enn å sende bilde til noen jeg ikke vet hvem er."

Det er også min innstilling, men menn er jækla treige. De tør jo pokker ingenting.

Skrevet

Men hvorfor er det sånn? Et bilde sier kanskje mer enn 1000 ord, men det forteller ikke hvordan jeg er som person. Jeg er aktiv og snill og har mye godhet å gi. Jeg elsker å le, liker en utfordring og sier sjelden nei når noen spør om jeg vil være med på noe... det være seg å vaske ned leilighet ved flytting eller gå tur eller restaurant besøk. Jeg sendte et bilde av meg selv i tur klær fra en reise. Jeg er brun, jeg er fin, jeg forteller om meg selv, at jeg liker å være aktiv og liker å reise og at jeg liker også å reise alene. Jeg desper ikke, jeg pusher ikke på for et møte, jeg er imøtekommende og svarer på mail. Hva skal jeg gjøre da? Legge ut bilde av nakne pupper og si at jeg er med på alt og krever intet igjen?? Da kan de dra pokker i vold!!!

Jeg skjønner bare ikke hva menn vil ha av meg for å bli værende hos meg. De som kjenner meg sier det ikke er noe galt med meg, at jeg er pen og en spennende person. Alle avvisningene har etterhvert gjort noe med meg, ja, men jeg er ikke komplett umulig av den grunn. Jeg er sliten og lei av dette, men jeg føler meg faktisk bare mer og mer ensom. Noe jeg prøver å skjule. Det er vondt, det vanskelig og jeg forstår ikke at ingen mann ser alt det gode jeg kan bidra med?

Skrevet

Det har litt med grunnhet å gjøre å dømme noen ut fra et bilde. Et bilde forteller lite om personligheten. Og jeg er FIN på det bildet!!!

Skrevet

JEG ER FIN PÅ DET BILDET, som jeg er ellers også.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Det har litt med grunnhet å gjøre å dømme noen ut fra et bilde. Et bilde forteller lite om personligheten. Og jeg er FIN på det bildet!!!

Du var helt sikkert fin på det bildet.

Glem den dusten. Han er ikke verd din oppmerksomhet.

Gjest Mener nå jeg
Skrevet

JEG ER FIN PÅ DET BILDET, som jeg er ellers også.

Men hvem er du fin for? Selv om du selv mener du er pen, er det jo ingen selvfølge at andre synes det.

Skrevet

Nei, jeg synes ikke det har noe med grunnhet å gjøre. Vi har alle våre preferanser mht utseendet til våre partnere. De behøver nødvendigvis ikke være dritkjekke eller billedskjønne...men det må likevel_treffe_noe hos oss.

Jeg tviler ikke et sekund på at du er flott på bilde, men tydeligvis hadde ikke du det han tiltrekkes av..., det som er mest råttent er at han ikke har anstendighet nok til å si det til deg på en skikkelig måte.

Spørsmålet er vel bare om du hadde følt deg noe bedre likevel, det er alltid kjipt å bli 'dumpet'.

Skrevet

Du er mer sånn som sier: Sorry. For støgg. Stikk.

?

Nei, jeg er vel mer den som ikke sier noen ting.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...