Gjest Jente31 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg har også tenkt slik som deg. Det er så frustrerende dette at ting ikke er som man skulle ønske. men det handler jo bare om at......Selv den dag i dag kan jeg få slike tanker. Jeg ble rimelig sjokkert da jeg oppdaget det. Hadde det bare vært slik og slik. Jeg føler det som om jeg har ett hardt sting i meg som bare er der for å nekte å la han komme innpå meg igjen. Slik må det være desverre og jeg syns selv det er trist. Jeg og min datter skal snart inn på bup igjen. Jeg har ryddet unna det jeg finner av skarpe gjenstander og smertestillende. Jeg er sliten og går konstant med en urofølelse i magen. Jeg har samlet sammen en pen liten mappe til bup nå med dokumenter av alle mulig slag. Litt fra offentlige kontorer og litt som jeg har skrevet selv. Jeg tror det er den mest effektive måten å få dette kommunisert på. Hun er sykemeldt ut uka og jeg er redd for konstant hvor alvorlig dette egentlig er. Det er mange ting jeg ikke får til å henge på greip. Jeg spekulerer og jeg tenker i ett sett og blir veldig sliten av det. Men dette skal gå bra! Og jeg skal gjøre mitt for å kommunisere så bra som mulig. Det er frustrerende dette. Nå sitter hun og spiser på en bit kylling og det er godt tegn! Hun har nekte seg selv mat over lang tid. Jeg skal gi deg litt oppdatering når jeg finner ut mer:-) Sender deg varme tanker! Og en varm klem. Jeg er nok ikke så flink her nå til å være presis og gi bra tilbakemeldinger.....men dette er en periode som går over! Ja, det er litt rart dette her, ikke minst skremmende, det å skulle ta litt hensyn til seg selv. Synes du er flink jeg. Nå skal du tenke på deg selv og dine. Har sett mailen din. Svarer deg litt senere, skal til legen nå :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/274752-hvordan-komme-styrket-utav-en-livskrise/page/2/#findComment-2222149 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.