Gå til innhold

ekstravakter dag eller kveld?

Anbefalte innlegg

Gjest jobber i helsesektoren
Skrevet

Kvelder gir litt bedre lønn, men jeg håper etter hvert å ta noen dagvakter. En venninne sa at jeg helst bør ta kveldsvakter for dagvakter lønner seg så dårlig. Hva mener dere? Skal jeg jobbe dag blir morgenen travel og jeg må la et barn være alene noen timer etter skoletid. Men da har jeg kvelden hjemme i steden for å gå på jobb når mannen kommer hjem. Jobber jeg kveld er jeg hjemme når barnet kommer hjem fra skolen og vi får noe tid sammen, men jeg får ingen tid sammen med minsten som går i barnehage. Jeg leser ellers om dagen siden jeg er student.

Skrevet

Det høres ut som det er best for familielivet at du jobber dagtid ; ) Men det kommer selvfølgelig ann på hvor mange vakter du skal ha i uka. Hvis det er en eller to i uka, hadde jeg kanskje tatt det jeg tjente best på. Også får du jo tid til å lese da på formiddagen mens du er alene.

Gjest jobber i helsesektoren
Skrevet

Det høres ut som det er best for familielivet at du jobber dagtid ; ) Men det kommer selvfølgelig ann på hvor mange vakter du skal ha i uka. Hvis det er en eller to i uka, hadde jeg kanskje tatt det jeg tjente best på. Også får du jo tid til å lese da på formiddagen mens du er alene.

Jeg jobber annenhver helg, så det er snakk om kanskje en ekstravakt eller to i uken.

Skrevet

Jeg jobber annenhver helg, så det er snakk om kanskje en ekstravakt eller to i uken.

Hvis det er snakk om ekstravakter, så er det vel ikke sånn at du må velge om du bare skal gå dagvakter, eller bare skal gå kveldsvakter? Du vet jo best hva som passer for deg om du har prøvd ut begge deler. Kveldsvaktene gir litt mer penger, men ikke så mye at jeg synes det bør være utslagsgivende, når det er snakk om 1-2 vakter i uken.

Skrevet

Så tror jeg jeg hadde tatt kveldsvakter, ettersom det gir mer penger. Men går det veldig ut over familielivet ville jeg valgt dagvakter. Dagvakter hadde vært et helt klart valg om jeg hadde jobbet hver dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...