hare1365380455 Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Har noen lest den? Jeg har begynt på boka og den fenger ikke så mye... 0 Siter
Bookworm Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Jeg har lest stort sett alt annet av Mankell, men har aldri begynt å Dyp, er ikke helt sikker på årsaken - men den har aldri fenget meg såpass at jeg har fått begynt på den engang... 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Skrevet 1. mai 2007 Jeg har lest stort sett alt annet av Mankell, men har aldri begynt å Dyp, er ikke helt sikker på årsaken - men den har aldri fenget meg såpass at jeg har fått begynt på den engang... Nei, jeg tror jeg leverer den tilbake til biblioteket.... Har Mankell en annen bok med hovedpersonen i Danselærerens tilbakekomst? Den var god! 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Nei, jeg tror jeg leverer den tilbake til biblioteket.... Har Mankell en annen bok med hovedpersonen i Danselærerens tilbakekomst? Den var god! Nei, Danselæreren er enkeltstående. 0 Siter
Bookworm Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Nei, jeg tror jeg leverer den tilbake til biblioteket.... Har Mankell en annen bok med hovedpersonen i Danselærerens tilbakekomst? Den var god! Nei, ikke som jeg har sett... Det er vel den eneste krimboka som ikke er Wallander, og det er vel også den eneste hvis ikke jeg har gått glipp av noe... 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Nei, ikke som jeg har sett... Det er vel den eneste krimboka som ikke er Wallander, og det er vel også den eneste hvis ikke jeg har gått glipp av noe... Kenneys hjerne er vel ikke Wallander om jeg husker riktig, men den er mer en spenningsroman enn en kriminalroman da. Og så har han jo en rekke vanlige romaner også. 0 Siter
Bookworm Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Kenneys hjerne er vel ikke Wallander om jeg husker riktig, men den er mer en spenningsroman enn en kriminalroman da. Og så har han jo en rekke vanlige romaner også. Nei, det er riktig at Kennedys hjerne ikke var Wallander, men jeg tenker ikke på det som en kriminalroman - mer spenning som du sier... Det gir mer innblikk i menneskene rundt enn i etterforskningen (det er det jeg regner som krim)... Og han har flere som ikke er krim: Comedia Infantil, Tea-Bag, Italienske sko (er de jeg ser i bokhylla herfra;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.