Gjest takker for svar :-) Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Er det sånn at toppidrettsutøvere ikke får lov til å ha sex dagen før en viktig kamp eller er det bare tull? 0 Siter
Gjest pirkine Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Har han sakt det til deg, er det kun fordi han ikke hadde lyst på deg..... Sorry ;-) 0 Siter
Gjest takker for svar :-) Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Har han sakt det til deg, er det kun fordi han ikke hadde lyst på deg..... Sorry ;-) Hehe neida han har ikke sagt det, jeg bare tenkte at hvis så var tilfelle var det ikke noe vits i å forvente noe. Men da er det bare å kjøre på som vi vanligvis gjør;-) 0 Siter
Gjest pærebrus875 Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Noen anbefaler å holde igjen, pga da øker man adrenaliet dagen man skal gjøre noe. F eks min bror som har trent kampsport i mange år, hadde ikke verken fast forhold eller noen flørter på et halvt år før en norgesturnering (eller noe sånt), og var da logisk nok temmelig kåt og full av adrenalin pga denne mangelen på utløsning. Han vant konkuransen, og treneren sa han aldri hadde sett ham så gira før. Han sier selv det ikke var tvil om at det var mangelen på sex som gjorde dette. 0 Siter
Sofline Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Jeg har hørt om fotballtrenere som forbyr sex dagen før kamp i alle fall (på sportsnyhetene). 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Har hørt at menn ikke bør ha sex dagen før, men kvinner gjerne må ha det. 0 Siter
Piraye Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Det er ikke en universel regel. Men mange lever etter det prinsippet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.