Gå til innhold

Noen som vet?

Gjest takker for svar :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det sånn at toppidrettsutøvere ikke får lov til å ha sex dagen før en viktig kamp eller er det bare tull?

Gjest pirkine
Skrevet

Har han sakt det til deg, er det kun fordi han ikke hadde lyst på deg.....

Sorry ;-)

Skrevet

Har han sakt det til deg, er det kun fordi han ikke hadde lyst på deg.....

Sorry ;-)

Hehe neida han har ikke sagt det, jeg bare tenkte at hvis så var tilfelle var det ikke noe vits i å forvente noe. Men da er det bare å kjøre på som vi vanligvis gjør;-)

Gjest pærebrus875
Skrevet

Noen anbefaler å holde igjen, pga da øker man adrenaliet dagen man skal gjøre noe.

F eks min bror som har trent kampsport i mange år, hadde ikke verken fast forhold eller noen flørter på et halvt år før en norgesturnering (eller noe sånt), og var da logisk nok temmelig kåt og full av adrenalin pga denne mangelen på utløsning. Han vant konkuransen, og treneren sa han aldri hadde sett ham så gira før. Han sier selv det ikke var tvil om at det var mangelen på sex som gjorde dette.

Skrevet

Jeg har hørt om fotballtrenere som forbyr sex dagen før kamp i alle fall (på sportsnyhetene).

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Har hørt at menn ikke bør ha sex dagen før, men kvinner gjerne må ha det.

Skrevet

Det er ikke en universel regel. Men mange lever etter det prinsippet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...