Gå til innhold

Reprise av gutter i damegarderoben.

Anbefalte innlegg

Gjest Lotus78
Skrevet

Jeg har akkurat begynt å svømme noen ganger i uka. Det er et poplært svømmeanlegg om mang barnefamilier benytter seg av. Jeg har fulgt med på debatter her inne på dol, der noen mente at gutter som var begynt på skolen var for gammel til å være med mamma i garderoben, det er jeg uenig i. Når det er sagt må mammaer passe på at barna ikke glaner så øya holder på å ramle ut hodet. Ikke noe særlig å stå å dusje eller skifte mens halvstore gutter står å glor.

Sist jeg var på svømming, var det en gutt på 9år som var med mamma i garderoben. De var 3 brødre, så de ville vel være sammen alle, men jeg er ikke konfortabel med det. Jeg slutter ikke å svømme av den grunn, men merker at irritasjonen stiger i meg. Gutten trenger ingen hjelp av mamma til å få med seg ting, låse garderobeskapet eller kle på seg. Jeg synest at denne gutten er for gammel til å være med mamma i damegarderoben og burde ha skiftet i herregarderoben.

Skrevet

Vi har ikke vært i Pirbadet på kjempelenge og det er delvis fordi jeg føler at poden på 8,5 år begynner å bli i største laget til å være med i damegarderoben, samtidig som jeg ikke har lyst til å sende ham alene i herregarderoben. Ikke fordi han ikke klarer seg for det gjør han, men fordi jeg slett ikke stoler på at alle menn i garderoben har rent mel i posen. Dessverre.

Gjest grønn tulipan
Skrevet

Er enig med deg. 9-åringe gutter har ingen ting i damegarderoben å gjøre.

Da er også de alle fleste store nok til å klare seg på egenhånd i garderoben.

Skrevet

Vi har ikke vært i Pirbadet på kjempelenge og det er delvis fordi jeg føler at poden på 8,5 år begynner å bli i største laget til å være med i damegarderoben, samtidig som jeg ikke har lyst til å sende ham alene i herregarderoben. Ikke fordi han ikke klarer seg for det gjør han, men fordi jeg slett ikke stoler på at alle menn i garderoben har rent mel i posen. Dessverre.

Sånn tenker jeg også.

Skrevet

Jeg er enig med deg. Når de er gamle nok til å skifte alene i garderoben på skolen kan de også gjøre det når de er i svømmehallen med mamma.

Skrevet

Synes rett og slett det skulle vært mulig å ha et par små garderober jeg, til mor eller far som har med barn. Da hadde de fått være i fred, foreldrene trenger ikke å være redd for at noen ikke er snille, og andre personer hadde sluppet å føle at ungene er til bry. Så kunne detheller vært kø lapp inn og ut av de garderobene

Gjest togli
Skrevet

Enig! Svømmehaller tiltrekker seg desverre gjerne avvikere....

Skrevet

Synes rett og slett det skulle vært mulig å ha et par små garderober jeg, til mor eller far som har med barn. Da hadde de fått være i fred, foreldrene trenger ikke å være redd for at noen ikke er snille, og andre personer hadde sluppet å føle at ungene er til bry. Så kunne detheller vært kø lapp inn og ut av de garderobene

I Pirbadet kan man få låne handicapgarderoben til slikt bruk visstnok. Men jeg er enig med deg - det burde vært bedre tilrettelagt. Det er kanskje den eneste fordelen med den typen garderober de hadde på Badeland på Levanger.

Skrevet

Familiegarderobe rett og slett. Det har man i andre land. Tror de har begynt med det på nyere anlegg i norge også, hvertfall noen steder.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...