Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bryr meg ikke, har sett folk kle seg myyyyyyyyyyyyye verre=)

Skrevet

Bryr meg ikke, har sett folk kle seg myyyyyyyyyyyyye verre=)

joda, det har jeg også, men denne fyren går det ikke an å overse, alle snur seg etter han ;) (buksa)

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg tror jeg må oppleve han før jeg forstår hva du snakker om denne gangen her altså pekkaline. Jeg greier ikke å få det inntrykket på den siden.

Skrevet

Jeg tror jeg må oppleve han før jeg forstår hva du snakker om denne gangen her altså pekkaline. Jeg greier ikke å få det inntrykket på den siden.

Jeg tror jeg forstår det ja ;) Han er himla femi ;)

Har du fått lest masse nå?

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Hahah...Vært inne på siden på facebook nå. Helt utrolig at han får på seg de buksene!

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg tror jeg forstår det ja ;) Han er himla femi ;)

Har du fått lest masse nå?

Når du sier han er himla femi, så kan jeg hvertfall forestille meg hvordan han er;)

Nei, det har ikke blitt så mye lesing idag. Trenger ikke lese så mye mer for å skrive oppgavene heldigvis. Så jeg har fått skrevet en side idag også. Skrev en side i går også på oppgaven. Så jeg har igjen å skrive 4 sider og gå over skrivefeil, før jeg skal levere den på mandag.

Skrevet

Når du sier han er himla femi, så kan jeg hvertfall forestille meg hvordan han er;)

Nei, det har ikke blitt så mye lesing idag. Trenger ikke lese så mye mer for å skrive oppgavene heldigvis. Så jeg har fått skrevet en side idag også. Skrev en side i går også på oppgaven. Så jeg har igjen å skrive 4 sider og gå over skrivefeil, før jeg skal levere den på mandag.

Du ligger godt an da må jeg si. Flott det :)

Gjest Tacomix
Skrevet

Du ligger godt an da må jeg si. Flott det :)

Liker å være føre var enn etter snar;) Ja, jeg har god tid heldigvis. Oppgaven skal være ferdig skrevet på lørdag, slik at jeg kan se over mine feil på søndag:) Jeg jobber ganske effektift når jeg først begynner seriøst å jobbe:)

Skrevet

Liker å være føre var enn etter snar;) Ja, jeg har god tid heldigvis. Oppgaven skal være ferdig skrevet på lørdag, slik at jeg kan se over mine feil på søndag:) Jeg jobber ganske effektift når jeg først begynner seriøst å jobbe:)

Flink pige :)

Gjest Tacomix
Skrevet

Flink pige :)

:o) Merker at du begynner å snakke dansk nå. Ja, du bør jo kunne snakke dansk når du skal dit:) Men jeg vet også at du snakker slik der, hehe

Skrevet

Er det ikke mange som går med trange dongerybukser da?

Skrevet

Det kan godt være, men han her er spesiell. Buksa er som limt fra hofta til ankel. Høy i livet. Jadda :) Åsså har han støveletter må vite.

Skrevet

Det er vel ikke mange _menn_ som går med så pinetrange bukser!?

Skrevet

Vel, bedre enn Kjole-Ole, en som omtales en del på danske nyheter for tiden.

Skrevet

Vel, bedre enn Kjole-Ole, en som omtales en del på danske nyheter for tiden.

En 60-åring i rosa miniskjørt og ubarberte legger... Lekkert! Hvorfor i all verden vil han selv latterliggjøre seg på den måten? Ja, jeg synes det er latterlig. Det er selvfølgelig helt greit at han er transvestitt, men akkurat sånn er det de færreste kvinner som går kledt da...

Skrevet

Ærlig talt synes jeg sånt som dette har et ekkelt preg av mobbing. Det er en ny måte å mobbe folk på som jeg ikke synes noe om. Hadde neppe satt pris på om noen tok bilder av meg i skjul for så å legge det ut på nettet og gjøre narr av meg.

Skrevet

En 60-åring i rosa miniskjørt og ubarberte legger... Lekkert! Hvorfor i all verden vil han selv latterliggjøre seg på den måten? Ja, jeg synes det er latterlig. Det er selvfølgelig helt greit at han er transvestitt, men akkurat sånn er det de færreste kvinner som går kledt da...

Her er han:

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article292387.ece

Ikke et veldig treffende bilde dessverre. Han går alltid i lange skjørt og strømpebukser. Jeg så en reportasje i går hvor han viste rundt i garderoben sin.

Skrevet

Ærlig talt synes jeg sånt som dette har et ekkelt preg av mobbing. Det er en ny måte å mobbe folk på som jeg ikke synes noe om. Hadde neppe satt pris på om noen tok bilder av meg i skjul for så å legge det ut på nettet og gjøre narr av meg.

Hvis du leser i linken så ser du at han er klar over hva folk sier og han kjenner til nettsiden og synes det er ok. Jeg hadde ikke lagt dette ut om ikke :) Han liker oppmerksomheten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...