Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kveld prøvde jeg snus, to ganger faktisk. Det var en rosa boks og de smakte mint. Men så i dag så har jeg vondt i halsen, har det med snusen å gjøre? (de mente jeg heller måtte snuse enn røyke, er i stoppfasen) Kommer ikke til å begynne med snus, jeg synes det ser teit ut!

Gjest Tacomix
Skrevet

Hva er det du holder på med pekkaline;) Kan vel ikke snuse. Forstår at du savner røyken, men da får da være måte på også da, hehe;)

Skrevet

Hva er det du holder på med pekkaline;) Kan vel ikke snuse. Forstår at du savner røyken, men da får da være måte på også da, hehe;)

Haha, ja kan du fatte at jeg gikk med på å prøve? En gang naut alltid naut kanskje :) Kan jo like godt ha en mint tyggis i munnen for søren. Eller under leppa for den saks skyld :)

Gjest Tacomix
Skrevet

Haha, ja kan du fatte at jeg gikk med på å prøve? En gang naut alltid naut kanskje :) Kan jo like godt ha en mint tyggis i munnen for søren. Eller under leppa for den saks skyld :)

Nei, jeg kan ikke fatte at du gikk med på å prøve noe sånt. Jeg kan bare ikke forstå det;) Men da har du hvertfall prøvd det. Å nå håper jeg du holder deg langt unna snusboksen for ever;)

Ja, en kan likså godt putte en tyggis oppi der, fungerer det også om man absolutt må det, hehe.

Bra du lærer av dine feil, hehe. Nei, nå har jeg morsomt her vist;)

Gjest Er min erfaring...
Skrevet

Jeg har aldri fått vondt i halsen av snus, bare av røyk (og særlig passiv røyking, ikke like mye av aktiv røyking). Har vondt i halsen nå, men det skyldes nok at en vårforkjølelse er på gang...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...