pekkaline Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Blant 2.627 svar, ble de følgende valgt ut som de ti verste: Jobbsøker som: 1. La ved et brev fra sin mor. 2. Brukte lyseblått papir med kosebamser rundt kanten. 3. Forklarte et tre måneders hull i arbeidshistorikken med å si at han brukte tiden på å komme over tapet av sin katt. 4. Spesifiserte at han hadde begrenset mulighet til å jobbe fredager, lørdager eller søndager fordi helgen er "partytid". 5. La ved et bilde av seg selv i cheerleaderantrekk. 6. Tegnet et bilde av en bil på utsiden av konvolutten og forklarte at bilen var en gave til rekruttereren. 7. Listet opp hobbyer som inkluderte å sitte på moloer for å se på alligatorer om natten. 8. Nevnte det faktum at hennes søster hadde vunnet en jordbærspisekonkurranse. 9. Stadfestet at han jobber bra når han er naken. 10. Forklarte en arrestasjon med å si - Vi stjal en gris, men det var en veldig liten gris. På tide å sjekke CVen? Men nr 4 var jo en ærlig sak da! Vi må jo ha partytime i helgene 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Den leste jeg her om dagen. Den er ganske morsom. Tror jeg skal følge de punkte der jeg altså, hehe:) 0 Siter
birdie Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Den med nattemeditering (om jeg tolker alligatorpersonen rett) hadde kanskje ikke så mye i en CV å gjøre, men ellers så burde den vel egentlig ikke diskvalifisere noen fra å få jobb. Synes jeg. *se seg nervøst over skulderen* 0 Siter
Sofline Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 *lol* Jeg synes nesten den med jorbærspisekonkurransen var verst. :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Den med nattemeditering (om jeg tolker alligatorpersonen rett) hadde kanskje ikke så mye i en CV å gjøre, men ellers så burde den vel egentlig ikke diskvalifisere noen fra å få jobb. Synes jeg. *se seg nervøst over skulderen* Ikke jeg heller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.