Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg sint. I fjor på denne tiden hadde jeg en sak med en internettbokhandel som fortsatte med å sende meg regninger og truet med inkasso for en bok jeg ikke hadde mottatt. Det hele endte med etter et halvt års tid at jeg skrev under på en erklæring fra posten om at jeg ikke hadde mottatt pakken, så de kunne få erstatning.

Så i dag fikk jeg plutselig en regning igjen: "Vi har registeret at du stadig ikke har betalt for...." Jeg blir så rasende!

Så, nå har jeg fått det ut!

*knurrer*

Skrevet

Herremin for noen slabbedusker! De gjør neppe for mye papirarbeid.

Skrevet

Herremin for noen slabbedusker! De gjør neppe for mye papirarbeid.

Neppe.... Og jeg lurer fælt på hvordan de kan tror jeg vil betale for en bok de har fått erstatning for. Men det har de sikkert "glemt".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...