Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Tacomix
Skrevet

Nå trodde jeg at vi hadde fått inn folk som skrev svensk her, hehe:)

Skrevet

Nå trodde jeg at vi hadde fått inn folk som skrev svensk her, hehe:)

Jeg gjorde jo det! ;-)

Iallfall i overskriften! Banne mej!

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg gjorde jo det! ;-)

Iallfall i overskriften! Banne mej!

Ja, det gjorde du. Men folk som virkelig snakket svensk. Da vet jeg ikke hva jeg hadde gjort, hehe

Skrevet

"Iført det siste på området hva klær angår. Tror jeg, da."

:D :D

Skrevet

"Iført det siste på området hva klær angår. Tror jeg, da."

:D :D

Ja, den lo jeg godt av!! :-)

Skrevet

haha, herlig!:) mer!

Her er et MGP-kluipp til - ikke et morsomt et, men en av mine favorittsanger fra 1975!! :-) Husker søstrene sisters satt i baksetet og sang Mikado med fullt trøkk på alle bilturer hele den sommeren.... :-)

Jeg har vel ikke hørt den siden cirka 1976, så for meg var det et arrtig gjenhør;-)

http://www.youtube.com/watch?v=oAH-fEDXqoY

Skrevet

Å jøss, så gøy å høre originalen! Har hørt veldig mye på sangen, men kun i Black Ingvars fremførelse. ;)

Skrevet

Å du verden så forelska jeg var i den mannen:-) Det var virkelig mannen med stor M.

Å kjære vene, nesten så jeg husker hjertebanken når jeg ser han :-)

Skrevet

Å du verden så forelska jeg var i den mannen:-) Det var virkelig mannen med stor M.

Å kjære vene, nesten så jeg husker hjertebanken når jeg ser han :-)

- jeg var forøvrig hele 8 år...

Skrevet

- jeg var forøvrig hele 8 år...

LOL så artig at du var forelsket i en alder av 8 år!! :-)

Jeg så ikke MGP i 1968 - var nok i seng forlengst da.

Jeg har noen vage minner fra finalene i 1972 (*synger* Aprez Toi!!!) og 1973 (Åhhh så vakkert som jeg syntes navnet "Anne Marie David" var! *S*), men mitt store, store MGP-gjennombrudd kom med ABBA i 1974.

Da sto småjentene i hele strøket og gaula med hårbørste el lign som mic. Jeg var heldig, for jeg var stort sett den eneste som ville være Anni-Frid, mens de andre nærmest (til min store overraskelse) slåss om å få være Agnetha! *he he*

Skrevet

Hehe, den husker jeg godt. Jeg må si som Gregga at han var kjekk.

Forøvrig ler jeg av ABBA også http://www.youtube.com/watch?v=0oMimCa6Hd0&mode=related&search=

Takk for gjensynet med ABBA!! :-D

Som jeg skrev i svaret til Gregga så kom mitt store, store gjennombrudd som MGP-fan da ABBA vant i 1974. Jeg var da 7.5 år og dette var STORT!

Og jeg synes jo videoen derfra bare undertreker det jeg allerede syntes den gangen: Anni-Frid var den fineste!! :-) Den der blanke, rare buksa til Agnetha var ikke akkurat flatterende....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...