Gå til innhold

En perfekt liten hest!

Anbefalte innlegg

Skrevet

*Sukk* Jeg skulle så innmari gjerne hatt anledning til å ha en hest som både ungene og jeg kunne ridd på, lært av og kost oss med (både jeg og min kjære har drevet mye med hest så jeg rosemaler det ikke altså!), men har i grunnen slått fra meg dette foreløbig fordi det rett og slett ikke er mulig nå. Har også tenkt at en sånn hest som jeg er på jakt etter finnes vel ikke i det hele tatt og det har i grunnen vært en helt grei tanke.

Så hvorfor dukker det da plutselig opp den absolutt perfekte lille islandshest som hadde passet vanvittig godt for oss på alle mulige måter!!!? Det er dårlig gjort... *Sur*

Jeg vil flytte på landet og ta med meg både ungene og den lille hesten - NÅ! *Furte*

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

11

• Lillemus

9

• org

3

• Sofline

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg føler med deg. Jeg drømmer om landlig idyll selv, men utsiktene mine tror jeg er lengre en dine. Har du sjansen, så flytt i vei, sier jeg, med hest og det hele.

Men om ikke annet finnes det vel islandshester om noen år også. :-)

Skrevet

Jeg føler med deg. Jeg drømmer om landlig idyll selv, men utsiktene mine tror jeg er lengre en dine. Har du sjansen, så flytt i vei, sier jeg, med hest og det hele.

Men om ikke annet finnes det vel islandshester om noen år også. :-)

Har ikke mulighet akkurat nå, dessverre. Hadde jeg hatt bare et lite snev av mulighet så hadde jeg gjort det! Jeg grubler og grubler på om det er mulig på noen måte, men det er jo ikke det, samme hvordan jeg snur og vender på det.

Joda, passende hester finnes nok i fremtiden også, men denne passer bare så vanvittig godt! :o)

Skrevet

Har ikke mulighet akkurat nå, dessverre. Hadde jeg hatt bare et lite snev av mulighet så hadde jeg gjort det! Jeg grubler og grubler på om det er mulig på noen måte, men det er jo ikke det, samme hvordan jeg snur og vender på det.

Joda, passende hester finnes nok i fremtiden også, men denne passer bare så vanvittig godt! :o)

Du får be eieren "holde den av" noen år. :-)

Skrevet

Du får be eieren "holde den av" noen år. :-)

Eieren vil selge den nå og for hestens del er nok det det beste for den blir ikke brukt i det hele tatt nå.

Egentlig vil jeg ikke ha hoppe heller og slettes ikke en hvit en... ;o) Men noen prinsipper er til for å brytes, ikke sant? ;o)

Skrevet

Eieren vil selge den nå og for hestens del er nok det det beste for den blir ikke brukt i det hele tatt nå.

Egentlig vil jeg ikke ha hoppe heller og slettes ikke en hvit en... ;o) Men noen prinsipper er til for å brytes, ikke sant? ;o)

Svaret mitt var mest ironisk ment. :-)

Men prinsipper er selvsagt til for å brytes. :-)

Skrevet

Sånn har jeg det med biler og hus for tiden. De passer helt utrolig bra, men det er 4 måneder for tidlig.

Sånn varer det til den neste, utrolig passende bilen eller huset dukker opp. Og det gjør det hele tiden.

Det finnes alltid et annet drømmehus. Eller bil. Eller hest.

Dessuten var den ikke perfekt! Feil form og feil farve!

Bortsett fra det; en lys grønn og en lys lilla (eller er det fiolett) skjorte. Matchende slips. Jeg driter i Armanien. Bare tanken på at noen helt sikkert kommer borti den med en sigarett første gang jeg bruker den, fikk meg til å bremse.

Skrevet

Sånn har jeg det med biler og hus for tiden. De passer helt utrolig bra, men det er 4 måneder for tidlig.

Sånn varer det til den neste, utrolig passende bilen eller huset dukker opp. Og det gjør det hele tiden.

Det finnes alltid et annet drømmehus. Eller bil. Eller hest.

Dessuten var den ikke perfekt! Feil form og feil farve!

Bortsett fra det; en lys grønn og en lys lilla (eller er det fiolett) skjorte. Matchende slips. Jeg driter i Armanien. Bare tanken på at noen helt sikkert kommer borti den med en sigarett første gang jeg bruker den, fikk meg til å bremse.

*Hehe* Her er det nok ikke snakk om bare 4 mnd for tidlig, men minst 4 år, kanskje 14!

Og ang. Armanidress - et innmari godt poeng. Jeg hadde ikke kunnet ha så dyre klær for jeg hadde vært livredd for at noen skulle komme borti med bl.a. sigarettglo som du sier. I tillegg kan jeg være temmelig klønete selv også så...

hare1365380455
Skrevet

Kommer du til å flytte på landet snart? :)

Skrevet

Kommer du til å flytte på landet snart? :)

Ikke snart dessverre, men jeg kommer til å flytte på landet så fort ungene blir store nok! Nå er det jo delt bosted og grunnskole og pappan og alt sånt å ta hensyn til.

hare1365380455
Skrevet

Ikke snart dessverre, men jeg kommer til å flytte på landet så fort ungene blir store nok! Nå er det jo delt bosted og grunnskole og pappan og alt sånt å ta hensyn til.

Så du bor to steder nå? Det er alltid mange hensyn å ta... :)

Skrevet

Så du bor to steder nå? Det er alltid mange hensyn å ta... :)

Ja, jeg "pendler" mellom byen og litt lenger ut på landet der kjæresten min bor. :o) Slitsomt, men nå har jeg jo fått egen bil og begynt å kjøre selv så da blir det mye lettere!

hare1365380455
Skrevet

Ja, jeg "pendler" mellom byen og litt lenger ut på landet der kjæresten min bor. :o) Slitsomt, men nå har jeg jo fått egen bil og begynt å kjøre selv så da blir det mye lettere!

Ja, jeg har lest om bilen din! Da er det nok mye enklere. Så da kjører du av og til bil på jobb?

Skrevet

Søren au da! :) Dere får finne venner dere kan besøke slik at dere får hestekontakt og kanskje lov til å ri litt? Naboen min har tre hester, og jenta mi får ri ei gang i blandt. Det _er_ koselig på landet. Jordene er såå fine og grønne nå, kirsebærtreene blomstrer for fullt og alt er bare _våren_. Et fint skue når de rir på jordene her :) Mener ikke å plage deg, men gled deg til tiden kommer for dere :)

Gjest prust
Skrevet

Søren au da! :) Dere får finne venner dere kan besøke slik at dere får hestekontakt og kanskje lov til å ri litt? Naboen min har tre hester, og jenta mi får ri ei gang i blandt. Det _er_ koselig på landet. Jordene er såå fine og grønne nå, kirsebærtreene blomstrer for fullt og alt er bare _våren_. Et fint skue når de rir på jordene her :) Mener ikke å plage deg, men gled deg til tiden kommer for dere :)

Vi har flyttet litt på tørkestativet - hvis du kikker etter det en dag du er forbi :-)

Bare noen meter altså!

Gjest Tacomix
Skrevet

Vi har flyttet litt på tørkestativet - hvis du kikker etter det en dag du er forbi :-)

Bare noen meter altså!

Jeg lurer fælt på hvor dere bor hen. Tror jeg må ta meg en tur jeg, hehe

Gjest Rinja
Skrevet

*furter sammen med deg* og trøster litt.....Det kan dukke opp en ny flott og enda mere perfekt islandshest når tiden for flytting er inne :o))

Skrevet

Bare noen meter altså!

:) Hei! Jeg kikket opp dit jeg tror du bor, dere har et sånt parasollstativ til klærne?

Skrevet

Kom på noe! Du kan bruke tankenes kraft :) Jeg leste om det her om dagen, man sier til seg selv el høyt at - "jeg er så takknemlig for hestene og gården min" Mange nok ganger så skal det påskynde ønsket ditt. Hehe, gi beskjed om det virker!! ;)

Skrevet

Vi har en hest, men det er en traver og han står ikke hjemme på grunn av at han må trenes kontinuerlig og han er da heller ingen ridehest. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...