Gå til innhold

Ros og litt glede til Nhd & CO :-)

Anbefalte innlegg

Gjest Jente31

Jeg har lenge følt en håpløshet over å stå fast, og ikke helt visst om legen har forstått meg, men det har han nok. I dag var det mye som løsnet, mye takket være deres hjelp! Det har vært vanskelig for meg dette, særlig det å be om og ta imot hjelp, samt forstå alvoret i ting og tang.

Men jeg har fått trent masse, på/med dere. Jeg har fått masse god hjelp av dere, og antakeligvis ikke klart dette bruddet uten deres hjelp. Dere har trøstet, og gitt gode råd, samt satt meg litt på plass. Nhd har kommet med gode og enkle råd både til meg og andre, som har vært lett forståelig i mitt enorme tankekaos. Jeg lærer mye av hans råd.

Jeg fikk skryt av legen min, for at jeg har jobbet med meg selv, for at jeg tenker fornuftig og ser fremoer. Og ikke minst det at jeg ikke har lyst til å skade eksen ved å prate om han i RL, siden det er alvorlige ting det er snakk om. Han sa også at jeg var tøff, som gjennomfører dette.

Han kunne merke en fremgang, sa han. Han sykemeldte meg nå ut mnd, og så skal jeg starte på attføringsprosessen. han roset meg for at jeg selv tok initiativet til dette. Jeg refererte til nhd, som anbefalte å jobbe litt også. Jeg ser frem til dette nå. For det er overhodet ikke bra å gå hjemme og sture, særlig nå som energien er på vei tilbake, selv om jeg er flink til å være ute blant andre.

Det gjør meg godt å oppleve og spre litt glede, nå som det har vært så mye negativt fra min side. Det går iallefall (gradvis) fremover, og legen har allerede purret på både dps og psyk.sykpl to ganger. Takk til dere allle, for kjempegod hjelp og støtte! hadde ikke klart det uten, skal jeg love dere. Legen min er også glad for at jeg har funnet DOL:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/274875-ros-og-litt-glede-til-nhd-co/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jente31

Godt å høre at det går bedre for deg.

Du behøver ikke å tenke at du har vært negativ. Det er vel heller endel problemer og sykdom som har gjort alt så vanskelig for deg.

Jo, takk for det. Men godt å få ut litt glede også :-) Føler jeg har stått på stedet hvil en stund nå, og følte mer og mer håpløshet. Men mye løsnet hos legen i dag. Det er en herli følelse. Han har ikke sagt så mye til nå. Jeg regner med at jeg vil møte flere utfordringer underveis, men noe løsnet iallefall idag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...