Gjest George Skrevet 18. mai 2001 Del Skrevet 18. mai 2001 Har fått streng beskjed av legen min å begynne å trene, men syns det er vanskelig å komme i gang. Jeg er midt i tredveårene, under behandling for høyt blodtrykk, hadde hjerneslag for litt over et år siden. Har ikke trent på mange år og er vel i rimelig dårlig form, men ikke overvektig (bmi på 26,5 ca.) Tips til treningsform, hyppighet, lengde på trening? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 23. mai 2001 Del Skrevet 23. mai 2001 Hei, jeg anbefaler at du starter med rolige gåturer. Etterhvert som muskulaturen blir sterkere, kan du øke tempoet. Jogging er en fin aktivitet når så langt kommer. Da kan du også i tillegg bruke noen lette styrkeøvelser for bryst, øvre rygg og armer. [email protected] 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (Anonymous) Skrevet 24. mai 2001 Del Skrevet 24. mai 2001 Hvis du har en bmi på over 25 er du desverre overvektig og bør gå ned i vekt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.