avidi Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Humøret mitt fyker opp og ned som en jojo om dagen. Har en depresjon som jeg har rimelig god kontroll på, i alefall innimellom. Men etter en samtale med psykologen sist uke er jeg enten høyt opp eller langt nede, gjerne med 10-20 min.mellomrom. Den siste konultasjonen hos psykologen var veldig tøff for meg og jeg fikk fullstendig sammenbrudd på slutten av timen og var totalt utslitt resten av dagen. Jeg pleier vanligvis ikke få så sterk reaksjon selv om det kan være tøffe tak er jeg ganske kjapt fit for fight igjen. Men denne uka her har vært knalltøff og jeg savner noen å øse min frustrasjon utover. Å bruke familien som klagemur er ikke så lurt så jeg prøverå unngå det. Det er ennå tre uker til neste time hos psykologen så hvordan jeg skal klare å fungere i den tiden lurer jeg på. Er nå sykmeldt pga. en fysisk sykdom så jeg får litt for god tid til å tenke og synes synd på meg selv. Dette var kveldens hjertesukk, nå får jeg gå og legge meg og håpe på en bedre morgendag. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/275011-ustabilt-hum%C3%B8r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.