Gå til innhold

Hvor er de som var her før

Gjest jeg er anonym uansett hva de andre sier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jeg på bærtur eller er noen av de faste nickene forsvunnet? Hvor er SDD, Prosak, keinstein, Dorthe og en del andre? Er det bare damer igjen?

Gjest (i mitt "forrige" liv) buggejenta.
Skrevet

Det er mange som er borte ja. Og det er litt trist for de av oss som var her før. Jeg har ikke vært her inne før de siste dagene. Men det er annerledes her.

Hvem var du da, hvis du vil si det?

Skrevet

Det er mange som er borte ja. Og det er litt trist for de av oss som var her før. Jeg har ikke vært her inne før de siste dagene. Men det er annerledes her.

Hvem var du da, hvis du vil si det?

Jeg har ikke lyst å si hvem jeg var før. Jeg foretrekker å være anonym. Er de fleste borte som var her før?

Skrevet

Jeg har ikke lyst å si hvem jeg var før. Jeg foretrekker å være anonym. Er de fleste borte som var her før?

Helt greit selvfølgelig. Mange er jo her, nye har kommet til, en del har skiftet nick, og noen er mer eller mindre flyttet over til et annet forum, eksildolere.Så det spørs litt hvem du hadde mest kontakt med.

Skrevet

Helt greit selvfølgelig. Mange er jo her, nye har kommet til, en del har skiftet nick, og noen er mer eller mindre flyttet over til et annet forum, eksildolere.Så det spørs litt hvem du hadde mest kontakt med.

Finnes det et forum som heter eksildolere?

Skrevet

Finnes det et forum som heter eksildolere?

Jeg har ikke link, men gå inn på meldinger, eller muligens webmaster. Der finner du linken i flere av trådene.

Gjest er også innom der og kikker
Skrevet

De fleste av de du nevner holder seg på et nytt forum som ble opprettet da gode, gamle DOL ble mishandlet. Nå er her jo omtrent som før igjen, men de har det visst mye morsommere der de er nå.

Skrevet

Jeg er her jeg. I hvert fall innimellom.

Men så har jeg vært seks uker på sykehus og rehab og med dårlig tid til nettaktiviteter.

Skrevet

Men så har jeg vært seks uker på sykehus og rehab og med dårlig tid til nettaktiviteter.

Håper det går bra med deg. Nicket ditt var et av de som falt inn i hodet på meg der og da. Dol har forandret seg en del i det siste og da mener jeg ikke de "fysiske" forandringene som ble gjort av administrasjonsgrunner.

Skrevet

Håper det går bra med deg. Nicket ditt var et av de som falt inn i hodet på meg der og da. Dol har forandret seg en del i det siste og da mener jeg ikke de "fysiske" forandringene som ble gjort av administrasjonsgrunner.

Jeg er enig i at det har forandret seg. Alle morotrådene er borte men de har havnet på det andre forumet. Så jeg stikker innom begge to og sjekker om noe foregår og ser at jeg helst havner på Sopranos i steden .o)

Skrevet

Jeg er enig i at det har forandret seg. Alle morotrådene er borte men de har havnet på det andre forumet. Så jeg stikker innom begge to og sjekker om noe foregår og ser at jeg helst havner på Sopranos i steden .o)

Hva er det andre forumet?

Mista nikket
Skrevet

Har lagt merke til at du ikke har vært her

Skrevet

Har lagt merke til at du ikke har vært her

Og nå er jeg dårlig igjen og overveier legevakta eller ikke.

Nå er jeg dritlei :o(

Skrevet

Syk igjen?? Hva er det som skjer med deg??

Skrevet

Syk igjen?? Hva er det som skjer med deg??

Nå har jeg fått en skikkelig urinveisinfeksjon. Nå har jeg gått på fem 10-dagerskurer med antibiotika siden jul og nå synes jeg det er nok. Jeg er lei :o(

Skrevet

Nå har jeg fått en skikkelig urinveisinfeksjon. Nå har jeg gått på fem 10-dagerskurer med antibiotika siden jul og nå synes jeg det er nok. Jeg er lei :o(

Jøsses, det forstår jeg godt!! Du får så ringblomst på terrassen i sommer og knaske ivei. Min kusine sier det hjelper allerede dagen etter hun har spist litt.

Gjest så lenge det varer
Skrevet

....at jeg synes det er litt deilig jeg....

Det var så mye mer usaklige innlegg her før mange forsvant pga omleggingen.

Nå får man svar på det man spør om istedet for flåsete tilbakemeldinger.

Skrevet

Jøsses, det forstår jeg godt!! Du får så ringblomst på terrassen i sommer og knaske ivei. Min kusine sier det hjelper allerede dagen etter hun har spist litt.

Da blir det ringblomster i den siste kassa på verandaen.

Jeg blir snart sprø :o(

Mista nikket
Skrevet

Det skjønner jeg godt. Ikke bra å gå på for mange kurer heller. Får du noen bedring etter du er ferdig en kur?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...