Gå til innhold

Forslag til nytt nick til meg?

Gjest (i mitt "forrige" liv) buggejenta.

Anbefalte innlegg

Gjest (i mitt "forrige" liv) buggejenta.

Jeg vet ikke hvor mye jeg kommer til å dukke innom her, men som dere skjønner utifra det veldig lite flatterende nicket jeg hadde, kunne jeg tenkt meg et nytt et.Også av flere grunner.

Noen som "kjenner" meg litt fra før og som har forslag til noe som kunne passet meg? Helst noe oppmuntrende og løfterikt:o)

Forslag tas imot med takk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/275017-forslag-til-nytt-nick-til-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ferri

Takk for innlegget ditt inatt.

Vi var flere som savnet deg her og lurte litt på hvor du var de siste måndene..

Kunne kanskje komme med flere forslag til et nytt nick, men jeg var veldig glad i buggejenta.. Og jeg kjenner deg vel ikke ALT for godt heller kanskje :)

DuneBuggyGirl? (du vet sånn åpen strand bil, med store runde lys, og *blush* bikini jenter.... :o mm, var bare et bildet jeg hadde i hodet..... :) *rødme rødme RØDME* q=p

Kommer i allefall til og 'elske' personen bak nicket du velger, samme hva hun ender opp med :)

Heeei! Så utrolig koselig å se deg igjen. Jeg har tenkt titt og ofte på deg.. Jeg er ikke så ofte her lengre jeg heller, pga jeg er mye bedre, pluss at jeg har travle dager. Men jeg måtte bare si hei til deg!

Har dessverre ingen godeideer til nick. Du fortjener ett fint ett iallefall:)

Stor klem!!

Annonse

Gjest Timari

Så hyggelig å høre fra deg igjen, har tenkt masse på deg:)

Jeg skal innrømme at jeg ikke synes nicket ditt var så pent, men det ble oppveiet av de fine svarene og tankene du kom med.

Det blir jo mest riktig om ditt nye nick kommer fra ditt eget hode da:)

eneste jeg kunne tenke på som nytt nick det var " på vei" eller "still going strong"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...