Gå til innhold

Sende SMS til USA

Anbefalte innlegg

jubalong70
Skrevet

Problemet i USA er at de opererer med veldig mange forskjellige leverandører og mangler et skikkelig system for å ta betalt av hverandre når det utveksles sms-er mellom de forskjellige leverandørene. Tidligere gikk det overhodet ikke å sende sms innen usa, mens nå finnes det enkelte leverandører som har skikkelige avtaler. Det er i ferd med å bedre seg, men sms har ikke vært noe skikkelig satsingsområde i USA, i motsetning til her.

Så du kan alltids prøve, kan hende det går. Men tenk på amerikanske filmer - hvor ofte ser du at noen sender tekstmeldinger? ;o)

Du har helt rett! Men jeg vet at de bruker BlackBerry og sender meldinger der. Er det det samme som SMS eller er det noe annet?

Mrs. Wallace
Skrevet

Du har helt rett! Men jeg vet at de bruker BlackBerry og sender meldinger der. Er det det samme som SMS eller er det noe annet?

BlackBerry er vel en slags PDA, hvor man kan sende og motta epost i "lommerformat". Veldig mye brukt i film for å etablere at vedkommende er en person som er opptatt av jobben sin. ;o)

jubalong70
Skrevet

BlackBerry er vel en slags PDA, hvor man kan sende og motta epost i "lommerformat". Veldig mye brukt i film for å etablere at vedkommende er en person som er opptatt av jobben sin. ;o)

Ja, det kan nok tenkes at det er e-post og ikke SMS de sender med den.

Vet at "normale" folk også har BlackBerry da ;)

Skrevet

Søren å! Hvorfor er det slik da?

Er dumt, hørte en gang at det hadde noe med samarbeidspartnere og tlf skap, at norge ikke har noen samarbeids partnere eller noe sånt. Det som går ann, er å sende via yahoo messenger.Veldig mange amerikanere har den funksjonen at de mottar til mobilen, fra messenger, enten msn eller yahoo. Det er jo blitt sånn i norge også men er ikke så mange som benytter seg av det i norge tror jeg.

jubalong70
Skrevet

Er dumt, hørte en gang at det hadde noe med samarbeidspartnere og tlf skap, at norge ikke har noen samarbeids partnere eller noe sånt. Det som går ann, er å sende via yahoo messenger.Veldig mange amerikanere har den funksjonen at de mottar til mobilen, fra messenger, enten msn eller yahoo. Det er jo blitt sånn i norge også men er ikke så mange som benytter seg av det i norge tror jeg.

Det var en mulighet jeg ikke visste om. Hvordan gjør jeg det?

Skrevet

Det var en mulighet jeg ikke visste om. Hvordan gjør jeg det?

Hvis du har yahoo messenger så bare høyre klikker du på navnet deres, men nå kom jeg på at da må du ha deres yahoo id, hvis de har, og det har de kanskje ikke?

jubalong70
Skrevet

Hvis du har yahoo messenger så bare høyre klikker du på navnet deres, men nå kom jeg på at da må du ha deres yahoo id, hvis de har, og det har de kanskje ikke?

Nei, jeg tror ikke han har det - i alle fall ikke som jeg vet :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...