Gå til innhold

Det var den konserten :(

Anbefalte innlegg

Gjest Lei meg nu
Skrevet

Vi var tre som skulle til Hamar på Beyonce konsert. Nå sitter jeg her med tre billetter til 800,- stk og det ble ikke noe av. Hun ene vennina mi kom og leverte billetten til meg for et par dager siden og sa jeg kunne selge den. Kompisen min som også skulle være med fikk strekk i leggen i går og kunne ikke kjøre sa han. Og jeg orker ikke reise alene. Ingen vil kjøpe billettene heller, lagt dem ut på qxl men har ikke fått noe bud, til tross for at jeg har senka prisen med 50%. What a waste. Er bare deppa no. Var deppa fra før men dette var bare dråpen :(

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Har du hørt med venner? Venner av venner? Kollegaer (med barn evt). Hengt opp lapp på skolen/universitetet? Finnes det en fanclub (nettside?) som du kan henvende deg til?

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Du får be de to andre betale deg for sine billetter evt at de selger sine billetter selv. Forferdelig dårlig gjort!

Gjest reis alene!
Skrevet

Dra alene! Ta med de ekstra billettene og se om noen vil kjøpe før konserten! Jeg var nettopp på konsert, og da spurte noen om jeg hadde ekstra billetter til salgs.

filiokus81
Skrevet

Reis alene og kos deg! Si til de andre to at du har prøvd å selge billettene deres uten hell, og at de skylder deg 800 kr med mindre de finner noen selv som vil kjøpe.

Det er helt urimelig at du skal sitte med det økonomiske tapet, det er i alle fall sikkert.

Skrevet

Men kjære deg da, det er jo ikke du som skal sitte igjen med billettene til de andre.

De får selv ta ansvar for å få solgt dem.

Skikkelig dårlig gjort av dem å oppføre seg på denne måten. Greit at ting kan komme i veien, men du skal ikke sitte med et økonomisk tap.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...