Tinkebøtta Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Har så lyst til å gjøre det, men vegrer meg likevel. Synes det høres så skummelt ut når det gjelder øynene.... Likevel ville det blitt en helt ny tilværelse om det blir vellykket. Er nærsynt -6, så jeg er nærmest "blind" uten linser. Samtidig sliter jeg med tørre øyne pga linsebruken, og liker ikke å bruke briller. Jeg er også veldig usikker på hvordan man skal velge riktig klinikk, i jungelen av tilbud. Noen som har blitt operert i Oslo/Akershus området og vil dele sine erfaringer? Både i forhold til informasjon i forkant, selve inngrepet og resultatet/oppfølgingen.... 0 Siter
Gjest ikke jeg Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 En kompis har gjort det, og det gikk helt fint. Han er kjempefornøyd og glad for at han gjorde det. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Dette har vært oppe som tema mange ganger, og jeg har svart i minst to slike tråder. Se om du finner det ved et søk. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.