Gå til innhold

Har du laseroperert øynene?

Anbefalte innlegg

Tinkebøtta
Skrevet

Har så lyst til å gjøre det, men vegrer meg likevel. Synes det høres så skummelt ut når det gjelder øynene....

Likevel ville det blitt en helt ny tilværelse om det blir vellykket. Er nærsynt -6, så jeg er nærmest "blind" uten linser. Samtidig sliter jeg med tørre øyne pga linsebruken, og liker ikke å bruke briller.

Jeg er også veldig usikker på hvordan man skal velge riktig klinikk, i jungelen av tilbud.

Noen som har blitt operert i Oslo/Akershus området og vil dele sine erfaringer? Både i forhold til informasjon i forkant, selve inngrepet og resultatet/oppfølgingen....

Gjest ikke jeg
Skrevet

En kompis har gjort det, og det gikk helt fint. Han er kjempefornøyd og glad for at han gjorde det.

Skrevet

Dette har vært oppe som tema mange ganger, og jeg har svart i minst to slike tråder. Se om du finner det ved et søk. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...