Gå til innhold

En veldig trist dag

Anbefalte innlegg

Gjest Tacomix
Skrevet

I dag fikk jeg en veldig trist tlf. Jeg fikk vite at en unge på noen år er dø. Jeg kjente foreldrene veldig godt. Jeg er bare så lei meg. Hvordan skal man takle dette? Jeg bare gråter og gråter.

jubalong70
Skrevet

Gråt du - det gjør godt.

Og så finner du deg en god venn du kan snakke med. En venn som lar deg gråte på skulderen og som lar deg tømme ut alt det triste du tenker på - og alt det koselige du husker om barnet.

Så må du gå videre. Det tjener ingen å legge seg ned. Man har lov til å være lei seg, men også lov til å være glad - selv om man sørger.

Gjest Tacomix
Skrevet

Gråt du - det gjør godt.

Og så finner du deg en god venn du kan snakke med. En venn som lar deg gråte på skulderen og som lar deg tømme ut alt det triste du tenker på - og alt det koselige du husker om barnet.

Så må du gå videre. Det tjener ingen å legge seg ned. Man har lov til å være lei seg, men også lov til å være glad - selv om man sørger.

Takk for at du skrev, fine ord. Jeg har fått gått en tur og fått ut litt på den turen. Det var godt å gå litt. Jeg prøver å få ting ut med engang jeg får vite slike ting, men denne meldingen om at han er dø kunne jeg aqbsolutt sluppet. Det er så vondt. Jeg skal heldigvis snakke med en i dag, så håper jeg det blir bedre. Den ungen var bare så skjønn.

Takk for at du skrev:)

Gjest Tacomix
Skrevet

*klem*

Trist å lese.

Sier takk igjen til klem, det gjør godt. Dette er helt forferdelig.

Skrevet

Åh grusomt Tavomix!! Det er helt pyton når unger og unge folk dør, ja eldre mennesker også, men det er mere naturlig da. Tenker på deg jeg. Ut å gå er fin terapi. Vi "snakkes" klem!!

Gjest Tacomix
Skrevet

Åh grusomt Tavomix!! Det er helt pyton når unger og unge folk dør, ja eldre mennesker også, men det er mere naturlig da. Tenker på deg jeg. Ut å gå er fin terapi. Vi "snakkes" klem!!

Takk for det:) Ha en fin helg.

Gjest togli
Skrevet

Så trist.... Du kommer til å takle det. Tårene er til for å brukes, så bruk dem! Jeg mista fetteren min (like gammel som meg) for to uker siden. De første dagene bare gråt jeg. Plutselig var det tomt for tårer og jeg følte en uendelig tomhet.

Dagen før begravelsen fikk jeg se han i åpen kiste. På forhånd trodde jeg at jeg ikke ville gråte siden det føltes som jeg ikke hadde flere tårer igjen... Men tårene kom både da og i begravelsen dagen etter...

Nå har det gått to uker og jeg tenker ikke på han hele tiden lenger. Jeg kan smile, le og føle meg lykkelig..helt til jeg husker hva som har skjedd. Livet blir forandra, men jeg vet at sorgen går i bølger og etterhvert ikke vil føles så tyngende mer.

*klem*

Gjest Tacomix
Skrevet

Så trist.... Du kommer til å takle det. Tårene er til for å brukes, så bruk dem! Jeg mista fetteren min (like gammel som meg) for to uker siden. De første dagene bare gråt jeg. Plutselig var det tomt for tårer og jeg følte en uendelig tomhet.

Dagen før begravelsen fikk jeg se han i åpen kiste. På forhånd trodde jeg at jeg ikke ville gråte siden det føltes som jeg ikke hadde flere tårer igjen... Men tårene kom både da og i begravelsen dagen etter...

Nå har det gått to uker og jeg tenker ikke på han hele tiden lenger. Jeg kan smile, le og føle meg lykkelig..helt til jeg husker hva som har skjedd. Livet blir forandra, men jeg vet at sorgen går i bølger og etterhvert ikke vil føles så tyngende mer.

*klem*

Jeg greier ikke å si så mye. Tusen takk for det du skrev til meg og at du fortalte hvordan du har hatt det. Dette er ikke lett. Tusen takk for klemmen også.

Det gjorde godt det du skrev til meg. Tusen takk. Setter pris på sånne ord nå.

Gjest prust
Skrevet

Det er meningsløst når et lite barn dør. Ufattelig tungt og trist. Du har lov til å gråte og sørge.

Stor klem fra meg!

Gjest Tacomix
Skrevet

Det er meningsløst når et lite barn dør. Ufattelig tungt og trist. Du har lov til å gråte og sørge.

Stor klem fra meg!

Takk for det du skrev. Gjør godt med svar. Det jeg trenger nå.

Gjest Tacomix
Skrevet

Hva skal man gjøre? Skal man bare gråte til det stopper. Jeg greier dette ikke. Jeg takler ikke det som har hendt.

Gjest Det lurer jeg på nå
Skrevet

Hvor kan man lese om denne ulykken?

Gjest Tacomix
Skrevet

Hvor kan man lese om denne ulykken?

Jeg vet ikke om det står noen steder på nettet om denne saken jeg fikk greie på.

Skrevet

Jeg vet ikke om det står noen steder på nettet om denne saken jeg fikk greie på.

Det må det jo gjøre om et barn har omkommet i en ulykke? Hvor skjedde det?

Gjest Tacomix
Skrevet

Det må det jo gjøre om et barn har omkommet i en ulykke? Hvor skjedde det?

Hadde jeg vist om en side, hadde jeg heller ikke hatt lyst til å fortelle om det her åpentlyst. Jeg kan bli gjenkjent om jeg gjør det.

Skrevet

Hadde jeg vist om en side, hadde jeg heller ikke hatt lyst til å fortelle om det her åpentlyst. Jeg kan bli gjenkjent om jeg gjør det.

Jaha... Synes bare det er veldig rart at et lite barn har omkommet i en ulykke, og så har man ikke hørt noe om det.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Jaha... Synes bare det er veldig rart at et lite barn har omkommet i en ulykke, og så har man ikke hørt noe om det.

Du kan jo sitte å lure på det der.

Men det er ikke særlig støttende for et medmenneske som syntes dette var trist.

Til Tacomix- håper det går bedre. Vet av erfaring at over tid så blir det bedre, selv om det er fryktetlig tungt i begynnelsen.

Gjest Tacomix
Skrevet

Alle har ikke rett på å vite alt som skjer i denne verdenen. Jeg liker ikke oppførselen din.

Gjest Tacomix
Skrevet

Du kan jo sitte å lure på det der.

Men det er ikke særlig støttende for et medmenneske som syntes dette var trist.

Til Tacomix- håper det går bedre. Vet av erfaring at over tid så blir det bedre, selv om det er fryktetlig tungt i begynnelsen.

Tusen takk for det sjøstjerna. Dette her er ikke så lett. Så tusen takk for støtten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...