Gjest prust Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Heisan! I dag husket jeg veiingen - og vekta viste 66,1 kilo - 400 g mindre enn forrige uke :-) Har ingen forklaring på det - tvert om har det vært kakespising nesten hver dag pga to bursdagsselskaper..... Men det var jo hyggelig da! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Glemte å veie meg i dag, men veide 59,5 i går og er fornøyd med det. Målet mitt er i grunnen bare å holde meg under 60... ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym på det Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Veide meg i går: 80 Jeg er ikke fornøyd. Jeg trente en dag, men nå er bekkenet vondt og jeg kan ikke trene ordentlig igjen. Jeg prøver hardt med kostholdet, men jeg gir for lett etter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Kjedelig, men stillstans for meg denne uka. Ennå jeg har trent masse og spist bra. Håper på bedre resultat neste uke igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Æsj, opp 400 g på meg. Jeg har rett og slett trøstespist et par kvelder. Sånn er det alltid når jeg har altfor mye å gjøre på jobben. ( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AveM Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg har gått ned nøyaktig 1 kg siden forrige fredag. Det er jeg veldig fornøyd med ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest særling er anonym Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 65.8 kg. Gått opp 0.5 siden sist fredag, men har vært på spisetur. Mål: 59 kg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Glemte å veie meg i dag, men veide 59,5 i går og er fornøyd med det. Målet mitt er i grunnen bare å holde meg under 60... ) Ditto... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Har ikke veid meg, men merker på bukselinningen at jeg har gått ned endel igjen. -så ca 60 kg? Utg. punktet for ca 10 mndr siden var ca 68. Så litt opp i jula og ned igjen, opp i påsken og ned igjen nå. 55 kg hadde vært kjekt. -men jeg får ikke leet meg noe større, får kraftige astma-anfall med en gang jeg blir andpusten. Så fysiske utskeielser får vente til etter pollensesongen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Glemte å veie meg i dag, men veide 59,5 i går og er fornøyd med det. Målet mitt er i grunnen bare å holde meg under 60... ) Rettelse: Målet ditt er å jogge hele veien rundt vannet 3 ganger i uka uten å gå. Vekta skal du gi blanke i. Ikke sant? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Rettelse: Målet ditt er å jogge hele veien rundt vannet 3 ganger i uka uten å gå. Vekta skal du gi blanke i. Ikke sant? *Hehe* Nå er det heller sjelden jeg har anledning til å jogge rundt vannet 3 ganger på ei uke, men jeg kan vel prøve å få lagt inn noen små joggeturer på landet og... ;o) Men der er det mer som min kjære sier - "Vi trimmer da på andre måter vi!" ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 *Hehe* Nå er det heller sjelden jeg har anledning til å jogge rundt vannet 3 ganger på ei uke, men jeg kan vel prøve å få lagt inn noen små joggeturer på landet og... ;o) Men der er det mer som min kjære sier - "Vi trimmer da på andre måter vi!" ) Ja, det er det samme hvor du jogger, men ALDRI på asfalt. Da ødelegges både knær, rygg og ankler altfor lett. Grusveier eller stier er tingen. Bare vent, du kommer til å bli hekta. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Ja, det er det samme hvor du jogger, men ALDRI på asfalt. Da ødelegges både knær, rygg og ankler altfor lett. Grusveier eller stier er tingen. Bare vent, du kommer til å bli hekta. Asfalt er drepen ja, det blir bare bittelite og sjeldent i såfall - mye bedre for beina og kroppen - og den mentale helsa! - å jogge i skogen! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffepiken Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Jeg har nådd målet mitt, og har klart å holde vekta der i to uker nå, så nå melder jeg meg ut av ut av en tråd ) Lykke til videre til alle dere som ennå ikke er helt i mål, dette har vært en artig motivasjonsfaktor for meg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg har nådd målet mitt, og har klart å holde vekta der i to uker nå, så nå melder jeg meg ut av ut av en tråd ) Lykke til videre til alle dere som ennå ikke er helt i mål, dette har vært en artig motivasjonsfaktor for meg! Gratulerer med at målet er nådd! Jeg veide meg faktisk både lørdag og i morges, og da veide jeg 600 g mindre enn på fredag. Merkelig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffepiken Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Gratulerer med at målet er nådd! Jeg veide meg faktisk både lørdag og i morges, og da veide jeg 600 g mindre enn på fredag. Merkelig! Hehe, det var pussig ja. Antagelig bør man ikke veie seg hver dag. Kanskje det har noe med hvor mye/lite salt det er i maten man har spist, eller noe? Salt binder jo vann og omvendt. Uansett er det jo hyggelig å notere seg 600 gram ned! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Asfalt er drepen ja, det blir bare bittelite og sjeldent i såfall - mye bedre for beina og kroppen - og den mentale helsa! - å jogge i skogen! ) Ikke for å være frekk eller indiskret, men hvordan klarer du å løpe med E-cup? Blir det ikke mye hopping og vondt? Eller klarer du å armere dem ved å bruke to sportsBH-er utenpå hverandre? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Ikke for å være frekk eller indiskret, men hvordan klarer du å løpe med E-cup? Blir det ikke mye hopping og vondt? Eller klarer du å armere dem ved å bruke to sportsBH-er utenpå hverandre? Neida, jeg har en sports-bh fra Red&Blue som egentlig er for liten, tror den er 75D, men den holder puppene så godt inntil kroppen at de knapt disser! ) Selvfølgelig har jeg ikke funnet igjen disse bh'ene siden, det er mange år siden jeg kjøpte denne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Neida, jeg har en sports-bh fra Red&Blue som egentlig er for liten, tror den er 75D, men den holder puppene så godt inntil kroppen at de knapt disser! ) Selvfølgelig har jeg ikke funnet igjen disse bh'ene siden, det er mange år siden jeg kjøpte denne. Sånn å forstå. Da får vi håpe den varer riktig lenge! Jeg bruker å kjøpe ny etter et års tid, og har nok 3-4 å velge i, men alle av samme merke, nemlig TriAction fra Triumph. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Sånn å forstå. Da får vi håpe den varer riktig lenge! Jeg bruker å kjøpe ny etter et års tid, og har nok 3-4 å velge i, men alle av samme merke, nemlig TriAction fra Triumph. TriAction fra Triumph noteres. Jeg skulle absolutt hatt minst en ny. ) Er den god altså? Kommer den i ulike farger? Er meget fornøyd med at min er mørkerød for da vises ikke svetteflekkene som unektelig blir etterhvert på hvitt tøy. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.