Gå til innhold

Bruker du biblioteket?

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Jeg gjør.

Jeg har ikke alltid så mye tid til lesing, men jeg er nå innom biblioteket av og til.

Gjest annlovinda
Skrevet

Kan nesten ikke huske når jeg var på biblioteket sist jeg, det er mange år siden.

Sønnen min på 5år er der noen ganger hvert år med barnehagen da.

Burde nok være MYE flinkere til å bruke det ja.

Skrevet

*Hehe* Til tider har jeg følelsen av at jeg har halve beholdningen fra barneavdelinga i hylla hjemme... ;o)

Men det er kanskje ikke så rart all den tid jeg jobber der...

hare1365380455
Skrevet

*Hehe* Til tider har jeg følelsen av at jeg har halve beholdningen fra barneavdelinga i hylla hjemme... ;o)

Men det er kanskje ikke så rart all den tid jeg jobber der...

Hehe, du bor der jo nesten.... ;)

Gjest Tacomix
Skrevet

For å låne bøker til oppgavene. Men dårlig til å bruke biblioteket ellers.

jubalong70
Skrevet

Ja, låner særlig bøker til barna er.

Skrevet

Jaaa jeg bruker bibloteket veldig mye.

Jeg er en lesehest og nå slipper jeg å kjøpe alle bøker som jeg vil lese.

Det blir ikke så mye barnebøker jeg låner fordi jenta mi på snart 5 år er ikke så glad i bøker ennå.

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Kan nesten ikke huske når jeg var på biblioteket sist jeg, det er mange år siden.

Sønnen min på 5år er der noen ganger hvert år med barnehagen da.

Burde nok være MYE flinkere til å bruke det ja.

Jeg bor på et lite sted og låner ofte mange bøker når jeg er innom. Fikk en kommentar om at "ja nå drar du opp snittet denne måneden". :-)

Skrevet

Det blir ikke så ofte, men noe. Det er utrolig så fort tiden går når jeg kommer meg dit!

sant å si
Skrevet

(sjekker lista på kjøleskapsdøra)

Har for øyeblikket 19 bøker til låns. Så - ja, jeg bruker biblioteket :o)

candyqueen_83
Skrevet

Bruker "mappa mi" på internett veldig mye. Bestiller bøker der og henter dem når jeg får sms om at de ligger klare til meg

Gjest Jente31
Skrevet

Ja, mine barn er lesehester, så biblioteket er flittig i bruk. Det er også kjekt å kunne låne filmer der.

Skrevet

Jeg bruker biblioteket en del. Har ikke plass til å kjøpe flere bøker (men det kommer noen fra bokklubber av og til...)

Låner noen bygdebøker med ujevne mellomrom, eller sitter litt på biblioteket og leter etter mine evt. andres aner.

Skrevet

Nei. Men bruker toalettet der av og til siden de ligger rett ved en lekeplass.

hare1365380455
Skrevet

Jeg bruker biblioteket en del. Har ikke plass til å kjøpe flere bøker (men det kommer noen fra bokklubber av og til...)

Låner noen bygdebøker med ujevne mellomrom, eller sitter litt på biblioteket og leter etter mine evt. andres aner.

Er det spennende? :)

Skrevet

Er det spennende? :)

Slektsgranskning er veldig spennende. Men det er sjelden jeg finner npoen flere forfedre , jeg er allerede kommet så langt tilbake.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...