fei1365380229 Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 http://www.istradom.hr/image.asp?i=7091pk11v Har ikke tenkt å ha det røde tilbehøret, men hva syns dere om å blande hvitt og grått på denne måten. De hvite dørene er laserte, de grå er malte. Hadde tenkt en U-form, lysegrå fliser over benk og svart/grå steinplate på benken. Tror dere dette blir bra eller blir det ikke det? 0 Siter
pekkaline Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Jeg tror det blir veldig bra! Flisene du vil ha er litt mørkere enn selve skapene, eller samme? Sort benkeplate er himla greit. Jeg angrer ikke et sekund på den avgjørelsen. Det passer jo inn pga mørk komfyr (om du skal ha det da?) 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Skrevet 4. mai 2007 Jeg tror det blir veldig bra! Flisene du vil ha er litt mørkere enn selve skapene, eller samme? Sort benkeplate er himla greit. Jeg angrer ikke et sekund på den avgjørelsen. Det passer jo inn pga mørk komfyr (om du skal ha det da?) Flisene er er litt ubestemmelige Litt lasertaktige de også, men omtrent som skapene. Takk for at du syns det var fint. Jeg syns det er ganske stilig, men vet jo ikke bestandig. Prøver å få det litt tidløst også da vet du. 0 Siter
pekkaline Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Flisene er er litt ubestemmelige Litt lasertaktige de også, men omtrent som skapene. Takk for at du syns det var fint. Jeg syns det er ganske stilig, men vet jo ikke bestandig. Prøver å få det litt tidløst også da vet du. Tidløst og fint! Om bondetidene kommer tilbake så kan du feste blonder på nederkantene hehe Går det an å få satt på dimmelys under skapene? Det gir en veldig koselig stemning på kveldene synes jeg. Når får du dette på plass da? Gøy!! 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Skrevet 4. mai 2007 Tidløst og fint! Om bondetidene kommer tilbake så kan du feste blonder på nederkantene hehe Går det an å få satt på dimmelys under skapene? Det gir en veldig koselig stemning på kveldene synes jeg. Når får du dette på plass da? Gøy!! Det er kjøkken til ferieleiligheten i Kroatia. Blir satt på plass når leilighetene er ferdig om ca. 3 måneder. Vi var der nede nå i helgen og så på kjøkken, fliser, bad, skapdører osv. 0 Siter
morsan Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Jeg synes det ser veldig pent ut! men det er en ting jeg ikke skjønner med kjøkkenmoten nå for tiden, og det er at man nå har gått bort fra det å ha skap som går helt opp til taket! Jeg har et åttitallskjøkken og når det en gang skal skiftes ut (vi tar det litt pent på denne fronten...*S*), så SKAL jeg ha skap som går til taket. :-) Jeg synes den fettsamlende hylla på toppen er temmelig ubrukbar. Heller ikke ville jeg hatt åpne hyller, uansett hvor stilig det er i katalogene (jeg ville heller ikke hatt glass i dørene, jeg, for jeg vet med meg selv at ting aldri blir stående så jevnt og pent hos meg som i katalogene! *S*) 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Skrevet 4. mai 2007 Jeg synes det ser veldig pent ut! men det er en ting jeg ikke skjønner med kjøkkenmoten nå for tiden, og det er at man nå har gått bort fra det å ha skap som går helt opp til taket! Jeg har et åttitallskjøkken og når det en gang skal skiftes ut (vi tar det litt pent på denne fronten...*S*), så SKAL jeg ha skap som går til taket. :-) Jeg synes den fettsamlende hylla på toppen er temmelig ubrukbar. Heller ikke ville jeg hatt åpne hyller, uansett hvor stilig det er i katalogene (jeg ville heller ikke hatt glass i dørene, jeg, for jeg vet med meg selv at ting aldri blir stående så jevnt og pent hos meg som i katalogene! *S*) Vi har skap som går helt til taket hjemme. Utrolig deilig. Nå er dette kjøkken til en ferieleilighet og det blir vel ikke laget så mye mat som vi gjør hjemme her akkurat. Vi skal ikke ha så mye overskap i det hele tatt, men en god vifte (bilde) og noen støvsamlene hyller og 2-3 overskap . 0 Siter
morsan Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Vi har skap som går helt til taket hjemme. Utrolig deilig. Nå er dette kjøkken til en ferieleilighet og det blir vel ikke laget så mye mat som vi gjør hjemme her akkurat. Vi skal ikke ha så mye overskap i det hele tatt, men en god vifte (bilde) og noen støvsamlene hyller og 2-3 overskap . Men da er det jo en annen sak! :-) Men likefullt synes jeg det er rart at den mest moderne kjøkkendesignen nå for tiden ser ut til å legge opp til at folk nesten ikke koker og steker hjemme, med alle hyllene og de lave skapene! Rart.... 0 Siter
Mista nikket Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Syns ikke det var noe fint med den hvite døra. Virket som om det var en nødløsning, at det ikke var mer igjen av de andre. Likte best den gråblå fargen. Ellers var det et helt ok kjøkken. Flott med de dype skuffene. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Syns ikke det var noe fint. Skjønner ikke hva som skal være så stas med den løsninga som dørene har. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Ikke helt min smak, men jeg har absolutt sett værre 0 Siter
pekkaline Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Det er kjøkken til ferieleiligheten i Kroatia. Blir satt på plass når leilighetene er ferdig om ca. 3 måneder. Vi var der nede nå i helgen og så på kjøkken, fliser, bad, skapdører osv. gosj! Så deilig å ha en ferieleilighet 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Skrevet 4. mai 2007 Syns ikke det var noe fint med den hvite døra. Virket som om det var en nødløsning, at det ikke var mer igjen av de andre. Likte best den gråblå fargen. Ellers var det et helt ok kjøkken. Flott med de dype skuffene. Det var nok ikke noen hvit dør, det var nok bare sollyset som spilte deg et puss. Vi skal ikke ha det akkurat likt da, dette er jo bare en utstilling . Det er ikke helt riktig gjengitte farger heller - og så skal vi ha tykk svart/grå steinbenk 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Skrevet 4. mai 2007 Ikke helt min smak, men jeg har absolutt sett værre Dumming!!!! Nei, jeg ville hatt det enda mer rent og minimalistisk, men vi måtte velge denne kjøkkenleverandøren og det var det peneste syns vi. Og kanskje det som holder seg best over tid, hvis vi ikke tar helt hvitt, men alt annet i leiligheten er det, tak og vegger og skapdører. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Helt ærlig tror jeg dere blir drittlei etter en stund... Det blir på en måte for spesielt. Jeg tror jeg hadde tenkt at eierne ikke klarte å bestemme seg for farge ;-) 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Skrevet 4. mai 2007 Syns ikke det var noe fint. Skjønner ikke hva som skal være så stas med den løsninga som dørene har. Hva mener du med løsningen til dørene? Har de noe spesielle løsninger? Noe vi ikke har tenkt på? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Det var nok ikke noen hvit dør, det var nok bare sollyset som spilte deg et puss. Vi skal ikke ha det akkurat likt da, dette er jo bare en utstilling . Det er ikke helt riktig gjengitte farger heller - og så skal vi ha tykk svart/grå steinbenk Ah, døra var ikke hvit, nei! Da er jeg ikke fullt så negativ lengre;-) 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Skrevet 4. mai 2007 Helt ærlig tror jeg dere blir drittlei etter en stund... Det blir på en måte for spesielt. Jeg tror jeg hadde tenkt at eierne ikke klarte å bestemme seg for farge ;-) He, he.... kjøkkenet vårt hjemme er i blått og bøk, blandet rundt. Vi har hatt det i 10 år - er ikke lei ennå . Hvis du har sett noen kataloger nå så er nesten alle kjøkken blandet nå, men selvfølgelig så får du ha din mening. Og jeg er selvfølgelig litt i tvil om hva vi skal velge ellers hadde jeg jo ikke spurt om hva dere syns . 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Skrevet 4. mai 2007 http://finn.no/finn/viewimage?finnkode=9663010&reference=0/966/301/0_1359281098.jpg&adheading=ADRIATIC+ESTATE%3A+Vi+kan+Kroatia+%21&sid=15abcxeEYF159810&pos=13&tot=42&adTypeId=5 Var vel dette vi egentlig ønsket 0 Siter
Gjest Fint synes jeg Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Likte det jeg. Enkelt, moderne og tidløst. Noe man ikke blir så fort lei av. Dessuten er dere vel ikke så ofte i Croatia at dere rekker og bli lei det. Har dere bestemt dere for å leie ut forresten? Mener å huske at deres leilighet ikke ligger så langt unna vår. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.